Pärast CityBee auto kasutamist tagastage sõiduk soovitud CityBee parkimistsooni. CityBee tsoon on rakenduses ära märgitud vastava värviga.
Roheline tsoon
Saad alati Mesilase siia jätta, kui järgid liiklusreegleid; ära pargi inva- või reserveeritud kohale. Oluline – roheline tsoon on autodele; kaubikute ja elektrisõidukite ala on erinev.
Kollane tsoon
Mesilase siia jätmiselt lisandub lisatasu, mis rakendub reisile. Mesilase võtmisel siit võib samuti kaasa tuua lisatau. Pange tähele, et tasu on iga piirkonna puhul erinev. Klõpsake soovitud piirkonnale, et näha tasu suurust.
Punane tsoon
Selles piirkonnas on keelatud oma sõitu lõpetada! Sõidu lõpetamisel keelatud piirkondades võib saada trahvi. Värviga eraldamata tsoonid ei ole samuti CityBee tsoonid ja autot ei saa sinna jätta. Viige mesilane tagasi rohelisse tsooni.
CityBee tsoone saate kontrollida CityBee rakenduses, klõpsates kaardi all P-tähe ikooni.
Kui pargite sõiduki ära, siis veenduge, et te ei jätnud sõidukisse isiklike esemeid, et ei ole kaasa võtnud sõiduki dokumente, lisasid, aksessuaare. Ärge unustage jätta sõidukisse võtit – asetage see samasse kohta, kust selle leidsite või jätke sellisesse kohta, kust järgmine klient leiab selle kergesti üles. Veenduge, et kõik aknad ja katuseaken on suletud.
Kui olete autost välja tulnud, avage rakenduses aktiivne broneering ja valige „Lõpeta sõit“, kinnitage see toiming. Kontrollige kas sõiduki uks läks lukku.
Jah, CashBack rakendub nii sõiduautodele kui ka kaubikutele.
Kui kütust tangiti teises bensiinijaamas ja tasusite kütuse eest ise, hüvitame Teie kulud.
Selleks, et raha tagastataks Teie pangakontole nii juriidilisele kui ka füüsilisele isikule, võtke meiega ühendust e-posti teel. posti teel info@citybee.ee. Pärast teie kirja saamist väljastame tagasimaksetaotluse, mille peate täitma ja meile saatma.
Kui kütust tangiti teises bensiinijaamas ja tasusite kütuse eest ise, hüvitame Teie kulud.
Nimetatud summa saab tagasi kahel moel:
1. Saame lisada kütusele kulutatud summa Teie CityBee kontole. Sel juhul kasutatakse raha Teie reisikulude katmiseks ja kui see summa saab otsa, toimub tasumine nagu tavaliselt ehk broneeringute eest võetakse raha teie pangakontolt.
2. Võime raha tagastada pangakontole, mis on seotud CityBee kontoga.
Kulude hüvitamiseks on vaja:
Kui oled eraisik, pead saatma alloleva informatsiooni meile e-posti teel info@citybee.ee:
1. Sõidu ID (leiad sõidu ID numbri, kui oled sõidu lõpetanud; kui jätkad endiselt sõitu; siis kirjuta sõiduki registreerimismärk);
2. Summa, mida tasusid kütuse eest;
3. Pangakonto number, mis on seotud CityBee kasutajaga;
4. Foto tšekist;
5. Kuidas soovid summat tagasi (CityBee krediit või tagastus pangakontole).
Kui oled juriidiline isik, pead saatma alloleva informatsiooni meile e-posti teel info@citybee.ee:
1. Firma nimi ja registrikood;
2. Info, et maksid isiklikult ning firmale ei tekitatud kulusid;
3. Kirjuta oma nimi, perekonnanimi, pangakonto number (kui soovid tagastust pangakontole);
4. Sõidu ID number;
5. Summa, mida tasusid kütuse eest;
6. Foto tšekist;
7. Kuidas soovid summat tagasi (CityBee krediit või tagastus pangakontole).
Ei, „Circle-K“ kaardiga ei saa klaasipesuvedelikku osta.
CityBee kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.
Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?
1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Liiklusrikkumiste eest (näiteks valesse kohta jäetud auto, kiiruseületamine) vastutab juht. Meie vastutame juhi andmete edastamise eest vastutavale riigiasutusele.
Autoõnnetuse korral vastutab lepingu sõlminud ettevõte. Kui õnnetus juhtus mitte CityBee kliendi süül, siis lisatasusid ega trahve ei kohaldata.