Kontaktid
Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, järgi järgmisi samme:
Menüü > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipääsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis määratud e-posti aadressi, ning märka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pääse oma kontoga seotud e-mailile, võta julgelt ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee Läti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
Tähelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vältimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kõik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
CityBee mobiilirakendusse sisselogimiseks parooli enam ei kasutata, selleks on vajalik Teie loodud isiku tuvastamise kood (PIN-kood) või biomeetrilised andmed, kui Teie kasutatav seade seda lubab skaneerida.
PIN-koodi saate muuta mobiilirakenduses, klõpsates linki „Forgot your PIN code?”. Kui olete seda teinud, siis saadetakse Teie e-postkasti e-kiri koos juhistega, kuidas saate oma PIN-koodi muuta.
CityBee iseteeninduse parooli muutmiseks klõpsake veebilehel https://selfservice.citybee.ee/.
“Unustasin parooli/tahan parooli muuta”. Kui olete seda teinud, sisestage ilmuvas aknas oma CityBee kontoga seotud e-posti aadress, millele saadetakse e-kiri koos juhistega, kuidas saate parooli muuta.
Sõites CityBeega, kütuse eest maksma ei pea – maksate ainult kasutamise aja ja läbitud kilomeetrite eest.
Kui kütusevaru langeb 1/4 paagi mahust, sõitke läbi ükskõik millisest Circle-K bensiinijaamast ja täitke mesilane uuesti. Täitke auto kütusepaak ja tasuge kaardiga, mille leiate CityBee autos, juhipoolse päikesesirmi juurest.
Maksekaardi PIN koodi leiate Citybee rakenduses, kui avate oma aktiivse broneeringu. Kleebise, mis näitab, mis tüüpi kütust võib autos kasutada, leiate päikesesirmilt ja kütusepaagi korgilt (sees ja väljas).
Ettevõtte poliitika tõttu saame pakkuda oma teenuseid klientidele, kellel on juhiload, mis on välja antud ühes neist allpool loetletud riikidest. Kui teie riiki nimekirjas pole, ei saa te kahjuks registreeruda.
Leedu |
Belgia |
Prantsusmaa |
Saksamaa |
Itaalia |
Luksemburg |
Holland |
Taani |
Iirimaa |
Suurbritannia |
Kreeka |
Portugal |
Hispaania |
Austria |
Soome |
Rootsi |
Küpros |
Tšehhi |
Eesti |
Ungari |
Läti |
Malta |
Poola |
Slovakkia |
Sloveenia |
Horvaatia |
USA |
Norra |
Kanada |
Šveits |
Austraalia |
Island |
Liechtenstein |
San Marino |
Monaco |
Uus-Meremaa |
Bulgaaria |
Rumeenia |
Ukraina |
Iisrael |
Türgi |
Egiptus |
Mani saar |
Venemaa |
Valgevene |
Gruusia |
Sõites CityBeega, kütuse eest maksma ei pea – maksate ainult kasutamise aja ja läbitud kilomeetrite eest.
Kui kütusevaru langeb 1/4 paagi mahust, sõitke läbi ükskõik millisest Circle-K bensiinijaamast ja täitke mesilane uuesti. Täitke auto kütusepaak ja tasuge kaardiga, mille leiate CityBee autos, juhipoolse päikesesirmi juurest.
Maksekaardi PIN koodi leiate Citybee rakenduses, kui avate oma aktiivse broneeringu. Kleebise, mis näitab, mis tüüpi kütust võib autos kasutada, leiate päikesesirmilt ja kütusepaagi korgilt (sees ja väljas).
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Jah.
Kontaktid