Kandidaadi privaatsuspoliitika
CityBee kandidaadi privaatsuspoliitikaga saad tutvuda siin:
Tõenäoliselt on Teil juba selle e-postiga seotud CityBee konto, kuid sellel on märgitud teine telefoninumber. Võtke meiega ühendust e-posti teel info@citybee.ee või telefonil + 372 600 0160 ja me aitame Teil selle probleemi lahendada.
Juhul, kui olete kulutanud oma isiklikke vahendeid näiteks CityBee sõiduki tankimiseks või ostnud aknavedeliku, tagastab CityBee need teile, kui teete järgmised toimingud:
Kirjuta info@citybee.ee.
Saada foto koos tankla kviitungiga.
Selgita lühidalt põhjust, miks pidid kasutama oma vahendeid.
Täida tagasimakse vorm ja saada see tagasi.
CityBee tagastab raha sinu isiklikule kontole nädala jooksul.
Tähtis:
Hetkel ei ole CityBee’l võimalust kulutatud raha tagastada, lisades need sinu CityBee profiilile, vaid ainult isiklikule pangakontole.
Pange tähele, et pangakonto, kuhu raha tagastatakse, peab ühtima CityBee profiili omaniku nimega, kellele broneering tehti.
Töötleme Teie isikuandmeid vastavalt Isikuandmete kaitse üldmäärusele (GDPR) ja muude õigusaktide nõuetele.
Teenuste pakkumiseks ja nende haldamiseks töötleme Teie eesnime, perekonnanime, kontaktandmeid, muid teenuste kasutamiseks ja muude teenuste osutamiseks vajalikke andmeid. CityBee privaatsuspoliitikas selgitame üksikasjalikult, millistel eesmärkidel ja milliseid Teie isikuandmeid töötleme ja kui kaua neid säilitame.
Saate esitada oma taotluse oma õiguste kasutamiseks (kui see puudutab teie kontot) meile järgmistel viisidel:
Päringu esitamine e-posti aadressil info@citybee.ee e-posti aadressilt, mis on registreeritud sinu CityBee kontol ja mida soovid kustutada;
Kvalifitseeritud e-allkirjaga (nt Smart-ID või Mobiil-ID) allkirjastatud päringu esitamine e-posti aadressile info@citybee.ee või;
CityBee rakenduses valides Menüü -> Minu profiil -> Kustuta konto.
Kui tangite mesilase, milles on kütust alla 25%, saate kontole allahindlust 2€.
TÄHELEPANU! Auto tankimise allahindlus rakendub ainult siis, kui kütus langeb alla 1/4 paagi mahust ja kui tangid auto täis ning allahindlust antakse vaid üks kord Teie reisi jooksul.
Kuidas tankida: https://intercom.help/citybee/et/articles/4890184-kas-on-vaja-maksta-kutuse-eest.
Miinimumtasu võetakse endiselt juhul, kui sõidu maksumus on vähem kui 1,49 EUR. Pärast seda rakendatakse allahindlusi.
Aitäh, et hoolitsete meie mesilase eest!
CityBee liikmeks saamiseks tuleb alla laadida CityBee mobiilirakendus.
Registreerumiseks sisestage palutud andmed ja töötav telefoninumber registreerimise kinnitamiseks.
Viimane samm – siduge oma maksekaart CityBee kontoga ja peate kinnitama, et teie juhiluba on kehtiv. Seda saate teha mõne minuti jooksul, järgides mobiilirakenduses esitatud õpetusi!
CityBee tellimus on testteenus. Otsime pidevalt uusi viise, kuidas aidata meie klientidel liikuda soodsamalt ja mugavamalt. CityBee tellimuse planeerimisel arvestasime oma kõige aktiivsemate klientide vajadustega ja otsustasime pakkuda plaane kõige tavalisemate linnasõitude jaoks, võimaldades klientidel nautida kuluefektiivset sõitmist ilma ajapiirangute pärast muretsemata. Jälgime pidevalt teenuse kvaliteeti ja parendame seda vajadusele vastavalt. Kõik kliendi tagasiside ja ootused on vägagi teretulnud. Kui sul on soov jagada meiega oma kommentaare, võta palun ühendust aadressil info@citybee.ee.
CityBee jätab endale õiguse muuta CityBee tellimuse tingimusi igal ajal.
Ava CityBee rakendus, kuhu oled sisse logitud, vali “Menüü” -> “Abi“.
Teid suunatakse abikeskusesse, valige ,,Alusta vestlust“.
Kui uus vestlus avatakse, valige lehe vasakus ülemises nurgas tagasiliikumiseks nool (<).
Valige ,,Vaata eelmist” ja näete kõiki oma varasemaid vestlusi.
CityBee kandidaadi privaatsuspoliitikaga saad tutvuda siin: