Vähendatud omavastutus on teenus, mis võimaldab kindlustada oma reisi alates 0
1.49€, et liiklusõnnetuse korral, milles CityBee sõiduk saab kahjustada, tuleks katta väiksemas summas kahju, kui õnnetus on juhtunud teie süül.
Olukorras, kus vähendatud omavastutus on ostmata – kui sõiduk sai liiklusõnnetuses kahjustada teie süül, peaksite hüvitama liiklusõnnetuse tagajärjel tekkinud kahjud kuni 600€.
Olukorras, kus on ostetud vähendatud omavastutus – kui sõiduk sai liiklusõnnetuses kahjustada teie süül, ei ületa hüvitatav summa 200€. (Vaadake CityBee lisatasusid.)
Vähendatud omavastutust saab osta rakenduses enne broneeringu alustamist, valides maksetariifi.
Muud tingimused: Tingimus, mis vähendab teie vastutatavate kahjude suurust, ei kehti, kui põhjustasite meile kahju tahtlikult või raske hooletuse tõttu. Asjaolud, mille korral olete kohustatud meile hüvitama teie tekitatud kahju, on sätestatud ja üksikasjalikult kirjeldatud CityBee kasutustingimuste jaotises „Sõiduk, vara kasutustingimused ja vastutus”.
Kui leiate korrastamata või kahjustatud CityBee auto (kui kahjustust ei ole tähistatud oranži kleebisega „Teatatud”), siis teavitage pärast sõidu lõpetamist rakenduse kaudu, pildistage ja saatke foto e-postiga aadressile info@citybee.ee või sõnum Facebookis. Saates sisestage ka auto riiklik registreerimisnumber.
Kui kasutate isiklikku kontot, lisage maksekaart ja täpsustage ettevõtte andmed. Klõpsake Menüü -> Virtuaalne rahakott -> Makseviisid -> Loo tööprofiil.
Enne sõitu valige ettevõtte kaart koos lisatud andmetega ja alustage broneerimist. Sel juhul teete reisi isiklikul kontol ning arve vormistatakse ettevõtte nimele.
Samuti saate taotleda CityBee ettevõtte kontot. Kui soovite seda teha, täitke palun siin ärilepingu taotlus.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Kui auto pargitakse tasulisse eraparklasse (välja arvatud nimetatud erandid), maksab parkimistasu autojuht.
Saate esitada oma taotluse oma õiguste kasutamiseks (kui see puudutab teie kontot) meile järgmistel viisidel:
Päringu esitamine e-posti aadressil info@citybee.ee e-posti aadressilt, mis on registreeritud sinu CityBee kontol ja mida soovid kustutada;
Kvalifitseeritud e-allkirjaga (nt Smart-ID või Mobiil-ID) allkirjastatud päringu esitamine e-posti aadressile info@citybee.ee või;
CityBee rakenduses valides Menüü -> Minu profiil -> Kustuta konto.
ON tase määratakse sõltuvalt summast, mille oled viimase kolme kalendrikuu jooksul CityBee mobiilsusteenustele kulutanud.
Kokku on kolm ON taset:
ON1 – iga sõidu maksumusest 3% raha tagasi, kui oled viimase 3 kuu jooksul sõitnud 0 EUR – 210,99 EUR eest;
ON2 – iga sõidu maksumusest 5% raha tagasi, kui oled viimase 3 kuu jooksul sõitnud 211 EUR – 450,99 EUR eest;
ON3 – iga sõidu maksumusest 7% raha tagasi, kui oled viimase 3 kuu jooksul sõitnud 451 EUR või rohkema eest.
Tase jooksva kuu jooksul ei muutu – see arvutatakse ümber iga kalendrikuu esimesel päeval. Näiteks detsembris oled ON1 tasemel ja sul on õigus 3% soodustusele, kuid viimase kolme kuu jooksul, sh detsember, olid CityBee teenustele kulutanud 250 EUR, siis 1. jaanuaril määratakse sulle ON2 tase ja jaanuarikuu jooksul saad 5% allahindlust.
Ettevõtte poolt korraldatavate kampaaniate ajal rakendatakse erineva suurusega allahindlusi. Kampaaniad avaldatakse veebisaidil ja/või mobiilirakenduses.
Jah, ettevõtte kontohalduril on õigus näha CityBee teenuste kasutamise võimaluse saanud töötajate väljastatud sõiduaruandeid ja arveid.
Ettevõtte poolt määratud administraator saab reisiaruandeid jälgida pärast iseteeninduskeskusesse sisselogimist ja klõpsamist ,,Reisid”. Need aruanded saab alla laadida Exceli formaadis valides ,,Ekspordi.”