Autod
Toyota
Ford
Volkswagen
Renault
Fiat
KIA
Peugeot
BMW
Citroen
Nissan
Skoda
Jeep
MAN
Tulemusi ei leitud
Kahjuks ei leia me otsitud tulemusi.
Kui kasutate CityBee iseteenindust esimest korda, vajutage “Unustasin/soovin parooli muuta” ja sisestage oma meiliaadress. Saate meili lingiga, kus saate luua uue parooli.
Pikaajaliste broneeringute (reisipakettide) puhul võetakse tasu reisi alguses ja kui pärast reisipaketi tariifide aegumist kasutatakse lisaaega ja/või kilomeetreid, siis arvestatakse maha tasu tegelik kogunenud summa eest või kl. reisi lõppu.
Summa võetakse teie valitud kaardilt maha. Kui sinu CityBee rahakotis on raha või kogunenud krediiti näiteks kütuse tankimiseks, siis võetakse vahendid esmalt sellest summast maha. Kui summat ei ole võimalik välja arvutada, palume selle tasuda või jätta auto lähimasse CityBee tsooni.
Liiklusõnnetuse korral järgige vastava riigi liikluseeskirju, kus õnnetus juhtus. Kui avarii on kerge, selles osaleb ainult kaks autot ja ohvreid pole, siis täidetakse liiklusõnnetuse teade, mille leiate kindalaekast. Kui tekivad lahkhelid avarii süüdlase määramise küsimuses, tuleb kutsuda politsei.
Igal liiklusõnnetuse teatel peab olema kirjas avarii põhjustaja ja kannatanu. Joonisel peab täpsustama, mitu sõidukit osales kokkupõrkes ning teisel lehel peab kirjeldama situatsiooni, märkima süüdlase ja allkirjastama.
TÄHELEPANU!
Liiklusõnnetuse teate täitmisel pidage meeles, et mõlemad osalised peavad kirja panema oma kontaktid ning allkirjastama mõlemad koopiad. Ära unusta ära täita asjaolude osa (12) – see on kohustuslik.
Näide liiklusõnnetuse teatest:
Avalduse leiad ka digitaalsel kujul: https://pood.seesam.ee/et/claims/mtplclaim.
CityBee mobiilirakendusse sisselogimiseks parooli enam ei kasutata, selleks on vajalik Teie loodud isiku tuvastamise kood (PIN-kood) või biomeetrilised andmed, kui Teie kasutatav seade seda lubab skaneerida.
PIN-koodi saate muuta mobiilirakenduses, klõpsates linki „Forgot your PIN code?”. Kui olete seda teinud, siis saadetakse Teie e-postkasti e-kiri koos juhistega, kuidas saate oma PIN-koodi muuta.
CityBee iseteeninduse parooli muutmiseks klõpsake veebilehel https://selfservice.citybee.ee/.
“Unustasin parooli/tahan parooli muuta”. Kui olete seda teinud, sisestage ilmuvas aknas oma CityBee kontoga seotud e-posti aadress, millele saadetakse e-kiri koos juhistega, kuidas saate parooli muuta.
Teavitage meid telefonil +372 600 0160 ja CityBee superkangelane tuleb teile appi!
Kui süüdlane on mõni teine liikleja – te ei pea tasuma meie autole tekitatud kahju eest.
Kui olete meie autot kahjustanud liiklusõnnetuse süüdlane, peate hüvitama autole tekitatud kahju. Maksimaalne hüvitatav kahjusumma on 600 eurot.
Teie hüvitatavate kahjude suurust piirav tingimus ei kehti, kui olete meile kahju tekitanud tahtlikult või raske hooletuse tõttu (Seesami sõidukikindlustuse tingimused 2/2020 punkt 91.21) https://www.seesam.ee/doc/Seesam_Soidukikindlustuse%20tingimused_22020_EE_web.pdf. Juhtumid, mille korral peate hüvitama kogu tekitatud kahju, on täpselt loetletud ja kirjeldatud sõiduki rentimise ja teenuste osutamise reeglite osas Transpordivahendi, vara kasutamise tingimused ja vastutus.
Pange tähele, et antud teenust saab kasutada ainult Leedus.
Kuna see sõiduk on mõeldud linnas kasutamiseks, siis ei ole see varustatud suuremahulise akuga. Kui plaanite sõita linnast välja, siis kiiruspiirang 90km/h kindlustab, et auto ei tarbi liiga palju energiat. Nii jõuate turvaliselt lähimasse elektrilaadimisjaama.
Broneerides sõiduki, saate valida kahe variandi vahel:
1. 15-minutiline tasuta broneerimine –valige auto, klõpsake nuppu „Broneeri“ ja saate tasuta 15-minutilise broneeringu, et jõuda autole juurde ja selle avada. Kui 15 minuti jooksul te autot ei ava, teie broneering katkeb.
2. Pikendatud broneering – võite sõiduki broneerida ka pikemaks ajaks kui 15 minutit. Sellisel juhul, pärast tasuta 15 min möödumist hakatakse arvestama broneerimisaega. Üks broneeringuaja minut maksab sama palju kui sõiduki kasutamise minut. Sellise broneeringu maksimaalne kestus on 24 tundi. Kui te selle aja jooksul sõidukit lukust lahti ei tee, vajutades mobiilirakenduses nupule „Ava“, broneering tühistatakse, kuid peate selle aja eest maksma. Tasulise broneeringu saate lõpetada – sel juhul tuleb tasuda vaid tasulise broneeringu aja eest.
Kui jõuate sõiduki juurde, vajutage rakenduses „Ava“. Auto tuleb lukust lahti, võtmed leiate aga autost.
Kui CityBee avamisel ta ei avane (vajutades „Ava“ nupule mobiilirakenduses), võtke meiega ühendust telefonil: +372 600 0160 – teile on abiks 24 tundi töötav abikeskus.
CityBee kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.
Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?
1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
Kahjuks ei leia me otsitud tulemusi.