CityBee avastuskaart 🗺
Hing ihkab seiklusi?
Vastavalt ettevõtte kehtivale korrale tasuvad nii füüsilised isikud kui ka ettevõtted teenuste eest seotud maksekaardiga või CityBee virtuaalse rahakotti täiendades vahetult peale teenuse kasutamise lõppu. Eritingimuste saamiseks võtke meiega ühendust e-posti teel:
Leedus: b2b@citybee.lt;
Lätis: info@citybee.lv;
Eestis: info@citybee.ee.
ON tase on arvestatud muid sulle antud allahindlusi arvestamata.
Näiteks kui sinu reisi lõpphind on 55 eurot, kuid maksid 50 eurot, kuna sul oli 5 eurot allahindlust, siis ON taseme arvestusse läheb ainult 50 eurot.
CityBee süsteemis registreerimisel tutvustati Teile kasutuseeskirja ning privaatsuspoliitikat ning Te nõustusite nende tingimustega. Kui Te seda ei oleks teinud, ei saaks Te CityBee teenuseid kasutada.
Kui rendi eest on tasutud alati korralikult, ei ole kasutusaeg piiratud.
Sooduskuponge ei saa rahaks vahetada.
CityBee E-rahakott on virtuaalne makseviis, mida saab kasutada CityBee teenuste eest tasumiseks. Leiate selle jaotise „E-rahakott” alt menüüribalt.
CityBee E-rahakotti saad oma pangakaardiga täiendada. Rahakotti saab täiendada piiramatult.
Sinu broneering tasutakse automaatselt CityBee E-rahakoti abil. Kui rahakoti saldo on ebapiisav, võetakse raha sinu kontoga seotud pangakaardilt.
CityBee E-rahakotid on riigiti eraldi. See tähendab, et kui lisasid oma rahakotti raha Eestis, saab rahakoti jääki kasutada ainult Eestis tehtud broneeringute jaoks.
Broneerides sõiduki, saate valida kahe variandi vahel:
1. 15-minutiline tasuta broneerimine –valige auto, klõpsake nuppu „Broneeri“ ja saate tasuta 15-minutilise broneeringu, et jõuda autole juurde ja selle avada. Kui 15 minuti jooksul te autot ei ava, teie broneering katkeb.
2. Pikendatud broneering – võite sõiduki broneerida ka pikemaks ajaks kui 15 minutit. Sellisel juhul, pärast tasuta 15 min möödumist hakatakse arvestama broneerimisaega. Üks broneeringuaja minut maksab sama palju kui sõiduki kasutamise minut. Sellise broneeringu maksimaalne kestus on 24 tundi. Kui te selle aja jooksul sõidukit lukust lahti ei tee, vajutades mobiilirakenduses nupule „Ava“, broneering tühistatakse, kuid peate selle aja eest maksma. Tasulise broneeringu saate lõpetada – sel juhul tuleb tasuda vaid tasulise broneeringu aja eest.
Kui jõuate sõiduki juurde, vajutage rakenduses „Ava“. Auto tuleb lukust lahti, võtmed leiate aga autost.
Kui CityBee avamisel ta ei avane (vajutades „Ava“ nupule mobiilirakenduses), võtke meiega ühendust telefonil: +372 600 0160 – teile on abiks 24 tundi töötav abikeskus.
Hing ihkab seiklusi?