Hinnakalkulaator
Toyota C-HR
Selle sõidu maksumus on
0€
Sõidu alustamise tasu 0.44€ sisaldub hinnakalkulatsioonis.
Pange tähele, et antud teenust saab kasutada ainult Leedus ja Eestis.
Eesti:
Veenduge, et auto oleks lahti lukustatud
Avage laadimispesa mis asub tagumise ukse taga. Kui luuk ei avane, vajutage uste lahti lukustamise nuppu puldil
Auto laadimine ‘Eleport’ laadimisjaamades:
Võtke ‘Eleport’ laadimiskaart auto päikesesirmist ning viibake seda ekraanil märgitud kohta

Valige ‘CCS’ või ‘Type 2’ laadimisvalik ning ühendage laadimiskaabel autoga

Vajutage ‘Alusta laadimist'(‘Start Charging’) nuppu, et alustada auto laadimist

Veendumaks, et auto laeb, kontrollige laadimispesa, kus laadimise korral põleb roheline tuli

Leedu:
Veenduge, et auto oleks lukust lahti.
Avage auto laadimispesa kaas, mis asub juhipoolse ukse (VW e-Crafter elektrikaubiku puhul) või tagumise ukse juures (kergete elektrisõidukite puhul). Kui kaas ei avane, siis vajutage autovõtmel “Ava”.
Kui laadite autot kiirlaadimisjaamas IgnitisON või ElintaCharge:
Kasutage parempoolsemat juhet (Tüüp 2), mis on juba laadimisjaamaga ühendatud.
Tähelepanu: Juhtmete konfiguratsioonid võivad mõnes laadimisjaamas erineda, seega saate kasutada Tüüp 2 või CCS juhet.
Võtke autovõti, mille külge on riputatud laadimismärk (RFID-võti; iga võtme juurest leiate kaks erinevat märki: üks on IgnitisONi, teine ElintaCharge laadimisjaama jaoks)

Kõigepealt skaneerige laadimisjaamas vastava tarnija laadimismärk.

Klõpsates nuppu “Vali pistik”, valige laadimispistik.

Auto laadimise alustamiseks vajutage nuppu “Start”.

Kui laadite autot kahe pistikuga laadimisjaamas Elinta Charge:
Leiate CityBee auto laadimisjuhtme:
• VW e-Crafteri elektrikaubiku puhul keskmise esiistme alt


• Sõiduauto puhul pagasiruumis, kus hoiustatakse varuratast

Ühendage laadimiskaabli üks pistik auto laadimispesasse, teine laadimisjaama pistikupessa.


Skaneerige ElintaCharge’i märk laadimisjaama määratud kohas.

Laadimisjaamas peab põlema hakkama sõna ” Charging”, mis näitab, et autot laaditakse.

Kontrollige auto laadimispesa: auto laadimise ajal peab põlema roheline tuli. Kui tuli ei põle või põleb oranž tuli, siis auto ei lae. Kontrollige ka auto infoekraani (rooli taga oleval infopaneelil): ekraanile peaks ilmuma aeg, mis jääb kuni auto täislaadimiseni.

On oluline teatada kahjustustest ja siin on millal:
Enne sõidu alustamist: Pole vaja muretseda väiksemate kriimustuste või mõlkide pärast – me hoolitseme nende eest. Kui aga märkad midagi, mis võib muuta auto ebaturvaliseks või sõidukõlbmatuks, näiteks purunenud rehv, katkine aken, lahtine või puuduv liist või mittetöötav tuli, anna sellest teada CityBee rakenduse kaudu.
Sõidu ajal: Teata igast sõidukile tekkinud kahjustusest, ükskõik kui väike see ka poleks. See hõlmab ka õnnetusi või kokkupõrkeid, olenemata sellest, kes on süüdi. Õigeaegse teatamisega tagad, et BeeChill tasu katab sind ja meie tegeleme ülejäänud asjadega. Kui sa jätad teatamata, võidakse sind pidada vastutavaks kahju eest. Alati on parem meile kohe teada anda!
Liiklusõnnetuse korral järgige vastava riigi liikluseeskirju, kus õnnetus juhtus. Kui avarii on kerge, selles osaleb ainult kaks autot ja ohvreid pole, siis täidetakse liiklusõnnetuse teade, mille leiate kindalaekast. Kui tekivad lahkhelid avarii süüdlase määramise küsimuses, tuleb kutsuda politsei.
Igal liiklusõnnetuse teatel peab olema kirjas avarii põhjustaja ja kannatanu. Joonisel peab täpsustama, mitu sõidukit osales kokkupõrkes ning teisel lehel peab kirjeldama situatsiooni, märkima süüdlase ja allkirjastama.
TÄHELEPANU!
Liiklusõnnetuse teate täitmisel pidage meeles, et mõlemad osalised peavad kirja panema oma kontaktid ning allkirjastama mõlemad koopiad. Ära unusta ära täita asjaolude osa (12) – see on kohustuslik.
Näide liiklusõnnetuse teatest:


Avalduse leiad ka digitaalsel kujul: https://avarii.lkf.ee/et/.
Ei, „Circle-K“ kaardiga ei saa klaasipesuvedelikku osta.
CityBee autos on suitsetamine keelatud. Autos suitsetamise eest on ette nähtud 70 euro suurune trahv.
Meie uuendatud broneeringu protsessiga on sul siiski võimalik kasutada meie 15 minutit tasuta broneeringuaega, kuid seda ainult ühekordselt. Siin on selgitus, kuidas meie uus süsteem töötab:
Peale auto broneerimist on sul kaks järgmist valikut:
Vali auto, vajuta nupule „Broneeri“ ja peale seda saad 15 minutit tasuta broneeringu aega, mille jooksul on sul võimalik autoni jõuda ning uksed avada.
Kui sa ei ava auto uksi 15 minuti jooksul, siis broneering lõppeb automaatselt, kui sa just ei pikenda broneeringut tasuliselt.
Kui sulle ei piisa 15 minutist, siis sul on alati võimalus kasutada pikendatud broneeringu võimalust, kuid palume meeles pidada:
Sul on väga lihtne rakenduses auto broneeringut pikendada, kui oled auto endale reserveerinud. Lihtsalt vajuta nupule “Broneering” ja peale seda vali “Pikenda”.
Peale 15 minuti täitumist algab tasuline broneeringu aeg. Iga broneeritud minut maksab sama palju kui iga jooksva tasu hinnastusega kehtiv minuti hind.
Sul on võimalik pikendada auto broneeringut kuni 24 tunnini.
Kui sa ei vajuta nuppu „Ava“ meie rakenduses, siis broneering lõppeb automaatselt ning sinu kaardilt debiteeritakse kogu summa, mille ajal auto oli sinu poolt broneeritud. Sul on võimalus lõpetada tasuline broneering iga hetk, kuid sinu kaardilt debiteeritakse siiski tasulise broneeringu eest vastav summa.
Kui jõuad sõiduki juurde, vajuta rakenduses „Ava“. Auto tuleb lukust lahti ja võtmed leiad meie sõidukist.
Kui CityBee auto ei avane (vajutades „Ava“ nupule rakenduses), võta meiega ühendust telefonil – sulle on abiks 24 tundi töötav klienditugi:
Contacts in Lithuania: +370 70077084;
Contacts in Latvia: +371 272 65460;
Contacts in Estonia: +372 600 5888.
CityBee mobiilirakendusse sisselogimiseks parooli enam ei kasutata, selleks on vajalik Teie loodud isiku tuvastamise kood (PIN-kood) või biomeetrilised andmed, kui Teie kasutatav seade seda lubab skaneerida.
PIN-koodi saate muuta mobiilirakenduses, klõpsates linki „Forgot your PIN code?”. Kui olete seda teinud, siis saadetakse Teie e-postkasti e-kiri koos juhistega, kuidas saate oma PIN-koodi muuta.
CityBee iseteeninduse parooli muutmiseks klõpsake veebilehel https://selfservice.citybee.ee/.
“Unustasin parooli/tahan parooli muuta”. Kui olete seda teinud, sisestage ilmuvas aknas oma CityBee kontoga seotud e-posti aadress, millele saadetakse e-kiri koos juhistega, kuidas saate parooli muuta.
CityBee tellimus on testteenus. Otsime pidevalt uusi viise, kuidas aidata meie klientidel liikuda soodsamalt ja mugavamalt. CityBee tellimuse planeerimisel arvestasime oma kõige aktiivsemate klientide vajadustega ja otsustasime pakkuda plaane kõige tavalisemate linnasõitude jaoks, võimaldades klientidel nautida kuluefektiivset sõitmist ilma ajapiirangute pärast muretsemata. Jälgime pidevalt teenuse kvaliteeti ja parendame seda vajadusele vastavalt. Kõik kliendi tagasiside ja ootused on vägagi teretulnud. Kui sul on soov jagada meiega oma kommentaare, võta palun ühendust aadressil info@citybee.ee.
CityBee jätab endale õiguse muuta CityBee tellimuse tingimusi igal ajal.
Selle sõidu maksumus on
0€
Sõidu alustamise tasu 0.44€ sisaldub hinnakalkulatsioonis.