CityBee autod on uued ja tehniliselt heas korras. Kui teie sõiduk ei käivitu või läheb rikki (kuulete sõidu ajal kõrvalist heli, armatuurlaual süttib punane märgutuli või on muid tõrkeid), võtke meiega ühendust telefonil +372 600 0160.
Meie ülesandeks on pakkuda teile vajalikke teenuseid võimalikult kiiresti ja sujuvalt, et kõik teel ilmnenud rikked põhjustaksid võimalikult vähe ebamugavusi ja te saaksite oma reisi jätkata võimalikult kiiresti. Pole tähtis, kus linnaosas asute, loome operatiivselt tingimused reisi jätkamiseks ning tasume ka teile ka hüvitist.
BeeChill’i tasu suurus iga auto kohta on märgitud rakenduses.
Sinu mugavuse huvides pakume nüüd reisipakette, mis sisaldavad fikseeritud aega fikseeritud kilomeetritega.
Valides reisipaketi, maksad sama vahemaa ja aja eest vähem kui tavalise “tasu jooksvalt” valikust. Kui juhtud ületama paketi hinnas sisalduvaid kilomeetreid ja/või aega, rakendub automaatselt “tasu jooksvalt” ajatariif. Pärast reisipaketi lõppu (kilometraaž on täitunud ja aeg on lõppenud) maksad täiendavate minutite ja/või kilomeetrite eest vastavalt antud mudeli “tasu jooksvalt” hinnakirjale.
Samuti saad oma reisi jätkata, ostes veel täiendavaid reisipakette ilma aktiivset broneeringut lõpetamata.
Kui otsustad reisi lõpetada enne reisipaketis märgitud aja ja/või kilomeetrite täitumist, siis seda saldot ei tagastata.
Reisipaketi hind debiteeritakse reisi alguses ning lisakilomeetrite ja/või aja eest debiteeritakse reisi ajal või -lõpus, olenevalt teie reisi pikkusest. Aktiivse broneeringu ajal ostetud pakett ei asenda jooksva tasu alusel sõidetud summat.
Reisipakettides märgitud päev on 24 tundi.
Paketid ja hinnad leiad CityBee rakendusest, samuti saab reisipakettide hindu vaadata siit: https://citybee.ee/ee/paketid/.
Nüüd saad ettemaksupakette ise kohandada, valides rakenduses aja ja kilomeetrid. Vali paketi aeg, seejärel kilomeetrite arv, mida soovid broneeringu ajal ära kasutada. Nii saad kohandada reisipaketi vastavalt sinu vajadustele ja eelarvele. Naudi paketi kohandamise paindlikkust ja mugavust!
Juhiloa kinnitamise ajal palub süsteem mõnikord teil videokõnega liituda.
Selle kõne lingi saate SMS-i ja e-posti teel. Pärast selle lingi saamist klõpsake sellel ja liituge videokõnega nendel tundidel – 8:00-00:00.
Kui te 7 päeva jooksul videokõnega ei liitu, siis juhiluba ei kinnitata.
Töötleme Teie isikuandmeid Teie nõusoleku alusel, et saaksime sõlmida, täita ja hallata Teiega sõlmitud lepingut, järgida õigusaktide nõudeid ja meie õigustatud huvi.
CityBee privaatsuspoliitikas (avaldatud aadressil https://citybee.ee/ee/privaatsuspoliitika/) selgitame üksikasjalikult, millistel eesmärkidel ja milliseid isikuandmeid me töötleme ja kui kaua neid säilitame.
On oluline teatada kahjustustest ja siin on millal:
Enne sõidu alustamist: Pole vaja muretseda väiksemate kriimustuste või mõlkide pärast – me hoolitseme nende eest. Kui aga märkad midagi, mis võib muuta auto ebaturvaliseks või sõidukõlbmatuks, näiteks purunenud rehv, katkine aken, lahtine või puuduv liist või mittetöötav tuli, anna sellest teada CityBee rakenduse kaudu.
Sõidu ajal: Teata igast sõidukile tekkinud kahjustusest, ükskõik kui väike see ka poleks. See hõlmab ka õnnetusi või kokkupõrkeid, olenemata sellest, kes on süüdi. Õigeaegse teatamisega tagad, et BeeChill tasu katab sind ja meie tegeleme ülejäänud asjadega. Kui sa jätad teatamata, võidakse sind pidada vastutavaks kahju eest. Alati on parem meile kohe teada anda!
CityBee autosid saad kasutada ilma 2-aastase sõidukogemuseta!
Küll aga tuleb Leedus ja Eestis kaasa võtta isiklik “Vahtraleht” magnetkleebis, mis tuleb Leedus kleepida auto taha ning Eestis auto ette ja taha. Ärge unustage sõidu lõpus kleebist eemaldada.
Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, järgi järgmisi samme:
Menüü > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipääsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis määratud e-posti aadressi, ning märka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pääse oma kontoga seotud e-mailile, võta julgelt ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee Läti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
Tähelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vältimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kõik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.