Hinnakalkulaator
Hyundai i20
Selle sõidu maksumus on
0€
Sõidu alustamise tasu 0.44€ sisaldub hinnakalkulatsioonis.
CityBee autosid saab kasutada reisimiseks Euroopa Liidu riikides (või seal, kus kehtib CityBee autode kindlustus). Kõigepealt tuleb saada meie luba.
Loa küsimiseks võta ühendust meie info meilil:
CityBee Eestiga saab ühendust aadressil: info@citybee.ee
CityBee Lätiga saab ühendust aadressil: info@citybee.lv
CityBee Leeduga saab ühendust aadressil: info@citybee.lt
Enne kui otsustame, kas lubada CityBee autot transportida väljapoole Eestit, Lätit või Leedut, hindame oma tehnilisi ja organisatsioonilisi võimalusi ning sinu CityBee teenuste kasutamise ajalugu.
Lätti ja Leetu sõitmiseks luba ei ole vaja saada ja nendes riikides CityBee tsoonis sõidu lõpetamine on tasuta.
CityBee kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.
Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?
1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
Loomi tohib autos vedada ainult spetsiaalselt selleks ette nähtud loomade transportimiseks mõeldud puurides. Samuti tuleb hoolt kanda, et pärast auto kasutamist oleks auto puhas ja korras 😉
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
On oluline teatada kahjustustest ja siin on millal:
Enne sõidu alustamist: Pole vaja muretseda väiksemate kriimustuste või mõlkide pärast – me hoolitseme nende eest. Kui aga märkad midagi, mis võib muuta auto ebaturvaliseks või sõidukõlbmatuks, näiteks purunenud rehv, katkine aken, lahtine või puuduv liist või mittetöötav tuli, anna sellest teada CityBee rakenduse kaudu.
Sõidu ajal: Teata igast sõidukile tekkinud kahjustusest, ükskõik kui väike see ka poleks. See hõlmab ka õnnetusi või kokkupõrkeid, olenemata sellest, kes on süüdi. Õigeaegse teatamisega tagad, et BeeChill tasu katab sind ja meie tegeleme ülejäänud asjadega. Kui sa jätad teatamata, võidakse sind pidada vastutavaks kahju eest. Alati on parem meile kohe teada anda!
CityBee autod on uued ja tehniliselt heas korras. Kui teie sõiduk ei käivitu või läheb rikki (kuulete sõidu ajal kõrvalist heli, armatuurlaual süttib punane märgutuli või on muid tõrkeid), võtke meiega ühendust telefonil +372 600 0160.
Meie ülesandeks on pakkuda teile vajalikke teenuseid võimalikult kiiresti ja sujuvalt, et kõik teel ilmnenud rikked põhjustaksid võimalikult vähe ebamugavusi ja te saaksite oma reisi jätkata võimalikult kiiresti. Pole tähtis, kus linnaosas asute, loome operatiivselt tingimused reisi jätkamiseks ning tasume ka teile ka hüvitist.
Saate esitada oma taotluse oma õiguste kasutamiseks (kui see puudutab teie kontot) meile järgmistel viisidel:
Päringu esitamine e-posti aadressil info@citybee.ee e-posti aadressilt, mis on registreeritud sinu CityBee kontol ja mida soovid kustutada;
Kvalifitseeritud e-allkirjaga (nt Smart-ID või Mobiil-ID) allkirjastatud päringu esitamine e-posti aadressile info@citybee.ee või;
CityBee rakenduses valides Menüü -> Minu profiil -> Kustuta konto.
Tõenäoliselt on Teil juba selle e-postiga seotud CityBee konto, kuid sellel on märgitud teine telefoninumber. Võtke meiega ühendust e-posti teel info@citybee.ee või telefonil + 372 600 0160 ja me aitame Teil selle probleemi lahendada.
Selle sõidu maksumus on
0€
Sõidu alustamise tasu 0.44€ sisaldub hinnakalkulatsioonis.