Meie uuendatud broneeringu protsessiga on sul siiski võimalik kasutada meie 15 minutit tasuta broneeringuaega, kuid seda ainult ühekordselt. Siin on selgitus, kuidas meie uus süsteem töötab:
Peale auto broneerimist on sul kaks järgmist valikut:
-
Vali auto, vajuta nupule „Broneeri“ ja peale seda saad 15 minutit tasuta broneeringu aega, mille jooksul on sul võimalik autoni jõuda ning uksed avada.
-
Kui sa ei ava auto uksi 15 minuti jooksul, siis broneering lõppeb automaatselt, kui sa just ei pikenda broneeringut tasuliselt.
Kui sulle ei piisa 15 minutist, siis sul on alati võimalus kasutada pikendatud broneeringu võimalust, kuid palume meeles pidada:
-
Sul on väga lihtne rakenduses auto broneeringut pikendada, kui oled auto endale reserveerinud. Lihtsalt vajuta nupule “Broneering” ja peale seda vali “Pikenda”.
-
Peale 15 minuti täitumist algab tasuline broneeringu aeg. Iga broneeritud minut maksab sama palju kui iga jooksva tasu hinnastusega kehtiv minuti hind.
-
Sul on võimalik pikendada auto broneeringut kuni 24 tunnini.
-
Kui sa ei vajuta nuppu „Ava“ meie rakenduses, siis broneering lõppeb automaatselt ning sinu kaardilt debiteeritakse kogu summa, mille ajal auto oli sinu poolt broneeritud. Sul on võimalus lõpetada tasuline broneering iga hetk, kuid sinu kaardilt debiteeritakse siiski tasulise broneeringu eest vastav summa.
Kui jõuad sõiduki juurde, vajuta rakenduses „Ava“. Auto tuleb lukust lahti ja võtmed leiad meie sõidukist.
Kui CityBee auto ei avane (vajutades „Ava“ nupule rakenduses), võta meiega ühendust telefonil – sulle on abiks 24 tundi töötav klienditugi:
Contacts in Lithuania: +370 70077084;
Contacts in Latvia: +371 272 65460;
Contacts in Estonia: +372 600 5888.