Ärikliendi kasutustingimused
CityBee äriklientidele mõeldud kasutustingimustega saad tutvuda siin:
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
CityBee tellimusperioodi jooksul saad valida, kas soovid kasutada tellimusplaaniga seotud sõitu või osta enne iga sõidu algust ettemakstud pakett pikema sõidu jaoks. Jooksvalt tasudes hinnastus rakendub automaatselt juhul, kui ületad tellimusplaanis või täiendavalt ostetud paketis määratud kilomeetreid ja/või minuteid.
Auto õnnetuse korral sa kindlustatud, kui sa teatad meile sellest kohe ja järgid kasutustingimusi, BeeChill tasu hoolitseb eest.
Siiski on erandeid, mille puhul olete rahaliselt vastutav, näiteks:
õnnetusest teatamata jätmine;
tahtlik või hoolimatu tegevus (nt alkoholijoobes juhtimine või liiklusseaduste rikkumine);
muud erandid nimetatud meie kasutustingimustes (punkt 7.17).
Sellistel juhtudel vastutate kahju eest ja peate katma kõik kulud. Täielikud üksikasjad leiate meie kasutustingimustest.
CityBee kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.
Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?
1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Loomi tohib autos vedada ainult spetsiaalselt selleks ette nähtud loomade transportimiseks mõeldud puurides. Samuti tuleb hoolt kanda, et pärast auto kasutamist oleks auto puhas ja korras 😉
Töötleme Teie isikuandmeid Teie nõusoleku alusel, et saaksime sõlmida, täita ja hallata Teiega sõlmitud lepingut, järgida õigusaktide nõudeid ja meie õigustatud huvi.
CityBee privaatsuspoliitikas (avaldatud aadressil https://citybee.ee/ee/privaatsuspoliitika/) selgitame üksikasjalikult, millistel eesmärkidel ja milliseid isikuandmeid me töötleme ja kui kaua neid säilitame.
Ava CityBee rakendus, kuhu oled sisse logitud, vali “Menüü” -> “Abi“.
Teid suunatakse abikeskusesse, valige ,,Alusta vestlust“.
Kui uus vestlus avatakse, valige lehe vasakus ülemises nurgas tagasiliikumiseks nool (<).
Valige ,,Vaata eelmist” ja näete kõiki oma varasemaid vestlusi.
CityBee äriklientidele mõeldud kasutustingimustega saad tutvuda siin: