Autod
Volkswagen
Toyota
Ford
Fiat
Renault
Skoda
KIA
Peugeot
BMW
Nissan
MAN
Hyundai
MG
Tulemusi ei leitud
Kahjuks ei leia me otsitud tulemusi.
Ei, „Circle-K“ kaardiga ei saa klaasipesuvedelikku osta.
CityBee kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.
Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?
1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
Plaan aktiveeritakse ostupäeval. Saad kohe pärast ostu sooritamist e-kirja, mis kinnitab aktiveerimist.
Radari funktsioon CityBee rakenduses aitab kasutajal olla esimene, kes saab teada, kas mõni CityBee autodest on tema asukoha läheduses vabanenud valitud ajal.
Radari funktsiooni nuppu on võimalik leida ikooni “Otsi” juurest meie rakenduses. See jääb ikoonist “Filter” vasakule. Kui vajutate sellele ikoonile ning aktiveerite radari, siis see muutub siniseks.
Minimaalne radari otsingu distants on -150 meetrit ning maksimum on – 1250 meetrit.
Radari funktsioonil on kaks režiimi:
Teavitus ilma automaatse broneerimiseta – CityBee auto ilmumisel määratud ajal ja vahemaal saadab rakendus kasutajale teate, et teda teavitada vabanenud autost.
Automaatne broneerimine – CityBee auto ilmumisel määratud ajal ja vahemaal toimub automaatne autobroneerimine, valides tariifi “Tasu jooksvalt”. Tariifi saab muuta peale auto broneerimist. Auto broneerimine on tasuta kuni tasuta broneerimisperioodi lõpuni (15 min).
Täiendav teave:
Radari funktsioon jääb aktiivseks alates selle aktiveerimisest ning auto otsimine jääb toimima, kuni olete omale auto broneerinud. Kui autot ei ole saadaval 2 tunni jooksul, siis lülitub radar automaatselt ise välja. Radarifunktsioon tuvastab selle aktiveerimisel ainult kasutaja praeguses asukohas ja valitud kauguses vabanevad autod.
CityBee tellimusperioodi jooksul saad valida, kas soovid kasutada tellimusplaaniga seotud sõitu või osta enne iga sõidu algust ettemakstud pakett pikema sõidu jaoks. Jooksvalt tasudes hinnastus rakendub automaatselt juhul, kui ületad tellimusplaanis või täiendavalt ostetud paketis määratud kilomeetreid ja/või minuteid.
Iga CityBee tellimusega tehtud sõidu järel saad e-kirja, mis sisaldab informatsiooni tellimusplaani kehtivuse lõppkuupäeva kohta. Samuti saad lõppkuupäeva kontrollida CityBee rakenduses jaotises „Tellimus“.
Tõenäoliselt on Teil juba selle e-postiga seotud CityBee konto, kuid sellel on märgitud teine telefoninumber. Võtke meiega ühendust e-posti teel info@citybee.ee või telefonil + 372 600 0160 ja me aitame Teil selle probleemi lahendada.
CityBee tellimus on testteenus. Otsime pidevalt uusi viise, kuidas aidata meie klientidel liikuda soodsamalt ja mugavamalt. CityBee tellimuse planeerimisel arvestasime oma kõige aktiivsemate klientide vajadustega ja otsustasime pakkuda plaane kõige tavalisemate linnasõitude jaoks, võimaldades klientidel nautida kuluefektiivset sõitmist ilma ajapiirangute pärast muretsemata. Jälgime pidevalt teenuse kvaliteeti ja parendame seda vajadusele vastavalt. Kõik kliendi tagasiside ja ootused on vägagi teretulnud. Kui sul on soov jagada meiega oma kommentaare, võta palun ühendust aadressil info@citybee.ee.
CityBee jätab endale õiguse muuta CityBee tellimuse tingimusi igal ajal.
Kahjuks ei leia me otsitud tulemusi.