Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, jÀrgi jÀrgmisi samme:
MenĂŒĂŒ > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipÀÀsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis mÀÀratud e-posti aadressi, ning mÀrka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pÀÀse oma kontoga seotud e-mailile, vĂ”ta julgelt ĂŒhendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee LĂ€ti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
TÀhelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vÀltimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kÔik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.