Kontaktid
Oma CityBee tellimusplaani kehtivuse ajal saad osta täiendavaid kaugsõitude pakette, mis on saadaval lisatasu eest.
Saate esitada oma taotluse oma õiguste kasutamiseks (kui see puudutab teie kontot) meile järgmistel viisidel:
Päringu esitamine e-posti aadressil info@citybee.ee e-posti aadressilt, mis on registreeritud sinu CityBee kontol ja mida soovid kustutada;
Kvalifitseeritud e-allkirjaga (nt Smart-ID või Mobiil-ID) allkirjastatud päringu esitamine e-posti aadressile info@citybee.ee või;
CityBee rakenduses valides Menüü -> Minu profiil -> Kustuta konto.
Ise selle eest hoolitsema ei pea. Piisab, kui helistate meile telefoninumbril +372 600 0160 ja kirjeldate oma probleemi, et meie valvemeeskond saaks hakata seda kohe lahendama.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Kui sul saab sõidu ajal rehv tühjaks või katki, ära muretse – me oleme siin, et aidata! Järgnevalt on kirjeldatud, mida peaksid tegema:
Sõida ohutult kõrvale: Kõigepealt veendu, et peatad auto ohutus kohas.
Võta meiega kohe ühendust: Anna meile tühjast rehvist võimalikult kiiresti teada, võttes ühendust CityBee rakenduse kaudu või meie klienditeenindusega. Juhendame sind järgmiste sammude osas ja aitame vajalike korralduste tegemisel.
Ära ürita ise parandada: Me hoolitseme kõige eest, seega pole vaja rehvi ise vahetada. Järgi lihtsalt meie meeskonna juhiseid.
Hea uudis on see, et BeeChill’i tasu on mõeldud rehvi remondi katmiseks, tingimusel, et järgid meie kasutustingimusi ja peate kinni liiklusseadustest. Niikaua, kui rehvi lõhkemine ei ole tingitud sellistest tegudest nagu tühja rehviga sõitmine, edasiste kahjustuste tekitamine või juhtumist teatamata jätmine, oled kaitstud.
Lisateavet leiad meie kasutustingimustest. Oleme siin, et sind toetada ja tagada, et sinukogemus oleks võimalikult sujuv!
CityBee autod on uued ja tehniliselt heas korras. Kui teie sõiduk ei käivitu või läheb rikki (kuulete sõidu ajal kõrvalist heli, armatuurlaual süttib punane märgutuli või on muid tõrkeid), võtke meiega ühendust telefonil +372 600 0160.
Meie ülesandeks on pakkuda teile vajalikke teenuseid võimalikult kiiresti ja sujuvalt, et kõik teel ilmnenud rikked põhjustaksid võimalikult vähe ebamugavusi ja te saaksite oma reisi jätkata võimalikult kiiresti. Pole tähtis, kus linnaosas asute, loome operatiivselt tingimused reisi jätkamiseks ning tasume ka teile ka hüvitist.
Palun pane tähele, et me ei töötle tagasimakseid, mis on vanemad kui 3 kuud. Näitena, kui oled tankinud mujal kui Circle K tanklas, ei saa raha tagastamise taotlemisel kütusetšekk olla vanem kui 3 kuud.
BeeChill tasu võib katta juhusliku sisekahjustuse, kui kahju ei olnud tahtlik ja sa teavitad meid kohe juhtunust. Me mõistame, et õnnetusi juhtub ja me oleme siin, et aidata.
BeeChill’i ei kata siiski kahjusid, mis on põhjustatud näiteks suitsetamisest, liigsest prügist või määrdumise eest, mis vajab täiendavat puhastamist. Selliste olukordade puhul tuleb tasuda puhastustasu. Täpsemat teavet leiad meie hinnakirjast.
Kontaktid