Kontaktid
Pikaajaliste broneeringute (reisipakettide) puhul võetakse tasu reisi alguses ja kui pärast reisipaketi tariifide aegumist kasutatakse lisaaega ja/või kilomeetreid, siis arvestatakse maha tasu tegelik kogunenud summa eest või kl. reisi lõppu.
Summa võetakse teie valitud kaardilt maha. Kui sinu CityBee rahakotis on raha või kogunenud krediiti näiteks kütuse tankimiseks, siis võetakse vahendid esmalt sellest summast maha. Kui summat ei ole võimalik välja arvutada, palume selle tasuda või jätta auto lähimasse CityBee tsooni.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Palun pane tähele, et me ei töötle tagasimakseid, mis on vanemad kui 3 kuud. Näitena, kui oled tankinud mujal kui Circle K tanklas, ei saa raha tagastamise taotlemisel kütusetšekk olla vanem kui 3 kuud.
Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, järgi järgmisi samme:
Menüü > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipääsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis määratud e-posti aadressi, ning märka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pääse oma kontoga seotud e-mailile, võta julgelt ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee Läti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
Tähelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vältimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kõik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Kõik CityBee sõidukid on kindlustatud kohustusliku tsiviilvastutuskindlustusega, seega ei pea sa kindlustust sõlmima. Sõiduk on varustatud kindlustusandja nõuetele vastava satelliidiga ühendatud turvasüsteemiga, mis kaitseb CityBeed võimalike varguste eest. Oma rahalise vastutuse kohta õnnetuse korral lisateabe saamiseks lugege meie artiklit: “Milline on minu rahaline vastutus autoõnnetuse korral?”
Viide LKindIS sätestavale seadusele Leedus;
CityBee autosid saad kasutada ilma 2-aastase sõidukogemuseta!
CityBee seisab võrdsuse eest ja võimaldab kõigil kasutajatel meie teenust kasutada olenemata vanusest ja sõidukogemuse pikkusest. Mõnel automudelil on aga vanusepiirangud, et parandada ohutust, vähendada õnnetusi ja kontrollida finantsriske, eriti neid, mis võivad oluliselt mõjutada noori juhte, näiteks:
Lätis on alates 01.08.2024 vähemalt 18-aastastele, kuid alla 19-aastastele klientidele saadaval vaid Škoda Fabia, Opel Mokka, Hyundai i20 ja Ford Fiesta automudelid.
Leedus on alates 01.08.2024 vähemalt 18-aastastele, kuid alla 19-aastastele klientidele saadaval ainult Škoda Kamiq automudel. Kõik muud ülalmainimata mudelid on saadaval 19-aastastele ja vanematele klientidele.
Eestis on alates 01.08.2024 vähemalt 18-aastastele, kuid alla 19-aastastele klientidele saadaval ainult Ford Fiesta automudel. Kõik muud ülalmainimata mudelid on saadaval 19-aastastele ja vanematele klientidele.
Alates 09.05.2024 on Lätis 20-aastastele ja vanematele klientidele saadaval ainult need automudelid VW T-Roc, VW Tiguan, BMW 1. seeria, Kia Sportage, Ford Kuga ja Nissan Qashqai.
Leedus ja Eestis on aga vajalik kaasa võtta isiklik “Vahtraleht” kleebis, mis tuleb kleepida auto taha ja esiaknale. Ärge unustage kleebist oma reisi lõpus eemaldada.
CityBee mesilased on uued (mitte vanemad kui 2 aastat), tehniliselt korras autod. Hetkel CityBee valikus olevate automudelitega saate tutvuda siin: https://citybee.ee/ee/transport/.
Kontaktid