Kandidaadi privaatsuspoliitika
CityBee kandidaadi privaatsuspoliitikaga saad tutvuda siin:
CityBee kasutamisel ei pea sa ise kütuse eest maksma – maksad ainult läbitud aja ja kilomeetrite eest.
Tankimine on lihtne!
Mine ükskõik millisesse meie partner Circle K bensiinijaama. Ava CityBee rakendus ja alusta tankimist. Järgi lihtsaid juhiseid, tangi ja asu teele!
Kui kütust on paagis alla veerandi ja tangid täis, saad tankimise eest 2 eurot allahindlust.
Samm-sammult tankimise juhend
Lähedamal asuvate tanklate nägemiseks vaata rakenduses broneerimiskaarti. Puuduta jaama peale, et saada üksikasjalikud juhised, seejärel sõida sinna.
Kohale jõudes puuduta teavitust või ava CityBee rakendus, mine broneerimise juurde ja vali „Tankimine“.
Rakendus kuvab saadaolevaid tanklaid. Vali oma tankla, aktiveeri see ja oota kinnitust.
Kui kuvatakse teade „Tankimiseks valmis“, võta püstol kätte ja alusta tankimist. Kui oled lõpetanud, tagasta püstol. Rakendus värskendab tankimise olekut automaatselt.
Kui otsustad mitte tankida, saad broneeringu tühistada kahel viisil:
a) Käsitsi tühistamine: võta tankimispüstol ja tagasta see kohe – tankimine tühistatakse.
b) Automaatne tühistamine: kui tankimispüstolit ei võeta, tühistab rakendus tankimise automaatselt pärast 2-minutilist tegevusetust.
Harvadel juhtudel pead võib-olla kütusekaarti kasutama. See juhtub siis, kui pump ei tööta rakenduse kaudu või kui tangid väljaspool Balti riike. CityBee rakendus kuvab sinu aktiivse broneeringu all PIN-koodi ja kütuseliiki.
CityBee mobiilirakendusse sisselogimiseks parooli enam ei kasutata, selleks on vajalik Teie loodud isiku tuvastamise kood (PIN-kood) või biomeetrilised andmed, kui Teie kasutatav seade seda lubab skaneerida.
PIN-koodi saate muuta mobiilirakenduses, klõpsates linki „Forgot your PIN code?”. Kui olete seda teinud, siis saadetakse Teie e-postkasti e-kiri koos juhistega, kuidas saate oma PIN-koodi muuta.
CityBee iseteeninduse parooli muutmiseks klõpsake veebilehel https://selfservice.citybee.ee/.
“Unustasin parooli/tahan parooli muuta”. Kui olete seda teinud, sisestage ilmuvas aknas oma CityBee kontoga seotud e-posti aadress, millele saadetakse e-kiri koos juhistega, kuidas saate parooli muuta.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Teenuste osutamisel kasutame teiste juriidiliste isikute teenuseid (andmekeskuste, dokumentide, fotode kontrollimise, haldamise, maksete, auditi, raamatupidamise, juriidiliste ja konsultatsiooniteenuste, võlgade sissenõudmise, mobiilirakenduste kasutamise analüüsi ja statistika jälgimise, otseturunduse, e-posti, lühisõnumite saatmise, makseagentide jne).
Kõigil juhtudel tagame, et teenuseid osutavad kolmandad isikud täidavad oma kohustusi seoses konfidentsiaalsuse ja isikuandmete kaitsega.
Vajaduse korral võidakse Teie isikuandmeid juhindudes kehtivatest seadustest ja (või) meie õigustatud huvidest edastada pädevatele riigi- ja omavalitsuste asutustele.
Pärast liiklusõnnetust, milles osales Teie nimel kasutatav CityBee auto, edastatakse Teie andmed kindlustusfirmadele ja, kui see on vajalik, siis ka teistele liiklusõnnetusega seotud isikutele.
Samuti on CityBeel õigus ja teatud juhtudel kohustus edastada teavet klientide poolt toime pandud liikluseeskirjade rikkumiste (nt kiiruse ületamine, joobes juhtimine) kohta vastutavatele asutustele (nt politsei).
CityBee privaatsuspoliitikas (avaldatud aadressil https://citybee.ee/ee/privaatsuspoliitika/) selgitame üksikasjalikult, millistel eesmärkidel ja milliseid isikuandmeid me töötleme ja kui kaua neid säilitame.
Tõenäoliselt on Teil juba selle e-postiga seotud CityBee konto, kuid sellel on märgitud teine telefoninumber. Võtke meiega ühendust e-posti teel info@citybee.ee või telefonil + 372 600 0160 ja me aitame Teil selle probleemi lahendada.
CityBee tellimus on igakuine sõiduplaan, mis võimaldab sul sõita palju soodsamalt võrreldes jooksvalt tasudes hinnastusega ja pakub tellijatele eksklusiivseid eeliseid. Kui valid tellimusplaani fikseeritud hinnaga, saad kindla arvu sõite. Iga sõit sisaldab eelnevalt määratud arvu kilomeetreid ja minuteid. Minimaalset sõiduhinda ei rakendata ühegi tellimusplaani puhul. Sul on aega 30 päeva alates ostmisest, et oma sõidud ära kasutada. Olenemata sõitude arvust sisaldab CityBee igakuine tellimusplaan järgmisi eeliseid:
– Tasuta parkimine CityBee kollases parkimistsoonis.
– BeeChill tasu kaasneb iga sõiduhinnaga ja kui teavitad meid viivitamatult, katab see liiklusõnnetuse korral täielikult kahju. Muud erandid on toodud teenuse kasutustingimustes.
Pange tähele, et antud teenust saab kasutada ainult Leedus ja Eestis.
Eestis:
Kõiki Eleporti laadimisjaamasid näete veebis aadressil https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?ll=58.16718565346769%2C25.348349500000012&z=7&mid=1bBQmJzsciXlmihHvrPuKO_i6klGO-iU.
Leedus:
Kaardi kõigi sellele kantud laadimisjaamadega leiate veebis aadressil https://www.plugshare.com, kuhu on märgitud kõik laadimisjaamad (sealhulgas, kuid mitte ainult, ka IgnitisON ja ElintaCharge, mis on CityBee klientidele tasuta).
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
CityBee kandidaadi privaatsuspoliitikaga saad tutvuda siin: