Kandidaadi privaatsuspoliitika
CityBee kandidaadi privaatsuspoliitikaga saad tutvuda siin:
Jah, saate. CityBee privaatsuspoliitikas selgitame üksikasjalikult, millistel eesmärkidel ja milliseid Teie isikuandmeid töötleme ja kui kaua neid säilitame.
Kui soovite kasutada ka autode jagamise teenust, siis peate kinnitama, et teie juhiluba on kehtiv.
Seda saate teha mõne minuti jooksul, järgides mobiilirakenduses esitatud õpetusi! Esiteks palub rakendus teil teha foto oma juhiloa esiküljest. Järgmises etapis tehke selfie. Viimase sammuna tuleb teha foto endast, juhiluba käes.
Veenduge, et dokument on kehtiv, terve ja kasutamiseks sobiv. Dokument tuleb kile või kaante vahelt välja võtta. Juhiloa pildistamisel peavad olema väga hästi näha dokumendi number, isikukood ja isiku foto, seetõttu hoolitsege, et valgustus oleks hea ja fotod selged.
Tähelepanu! Me ei aktsepteeri pabervormis dokumente.
Sõites CityBeega, kütuse eest maksma ei pea – maksate ainult kasutamise aja ja läbitud kilomeetrite eest.
Kui kütusevaru langeb 1/4 paagi mahust, sõitke läbi ükskõik millisest Circle-K bensiinijaamast ja täitke mesilane uuesti. Täitke auto kütusepaak ja tasuge kaardiga, mille leiate CityBee autos, juhipoolse päikesesirmi juurest.
Maksekaardi PIN-koodi ja kütusetüübi leiate CityBee rakendusest pärast aktiivse broneeringu avamist.
Kui soovite autot kasutada kauem, mitte ainult punktist A punkti B sõitmiseks, siis lukustage auto vahepeatustes võtmega ja võtke võtmed endaga kaasa. Ärge sõitu rakenduses katkestage. Vajadusel saate sõitu sama autoga jätkata. Lõpetage rakenduses sõit alles siis, kui te ei soovi enam autot kasutada. Pidage meeles, et kui olete auto võtmega lukustanud ja see seisab mõni aeg kasutamata, kuid te ei lõpetanud broneeringut rakenduses, siis arvestatakse sõiduaja hinda ikka edasi.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
On oluline teatada kahjustustest ja siin on millal:
Enne sõidu alustamist: Pole vaja muretseda väiksemate kriimustuste või mõlkide pärast – me hoolitseme nende eest. Kui aga märkad midagi, mis võib muuta auto ebaturvaliseks või sõidukõlbmatuks, näiteks purunenud rehv, katkine aken, lahtine või puuduv liist või mittetöötav tuli, anna sellest teada CityBee rakenduse kaudu.
Sõidu ajal: Teata igast sõidukile tekkinud kahjustusest, ükskõik kui väike see ka poleks. See hõlmab ka õnnetusi või kokkupõrkeid, olenemata sellest, kes on süüdi. Õigeaegse teatamisega tagad, et BeeChill tasu katab sind ja meie tegeleme ülejäänud asjadega. Kui sa jätad teatamata, võidakse sind pidada vastutavaks kahju eest. Alati on parem meile kohe teada anda!
Minimaalne sõiduhind on väikseim meie teenuste eest makstav summa, mis arvatakse maha sinu maksekontolt, kui avad auto lukust või pikendad broneeringut. Kui sinu reisi maksumus ületab miinimumi, võetakse ülejäänud summa tasumisele reisi lõpus. Kui aga kogusumma on miinimumist väiksem, siis vahet ei tagastata.
Leiad iga auto miinimumhinna rakendusest.
Pane tähele, et soodustused ei kehti reisi miinimumhinnale.
Kui ületad sõidul määratud maksimaalse aja või kauguse, rakendatakse standardseid CityBee minutihindasid ja kilomeetritasusid. Need hinnad kehtivad vastavalt jooksvalt tasudes hinnastusele ja valitud auto mudelile. Pärast sõitu saad kohe e-kirja arvega, kus on kirjas lisatasud ekstra kilomeetrite ja/või minutite eest. Summa arvestatakse maha sinu CityBee kontoga seotud maksekaardilt.
Kui mingil põhjusel ei õnnestu lisatasusid maksekaardilt maha arvestada ja tekib võlg, ei saa uut sõitu alustada enne, kui tasumata jäänud summa eest on makstud.
CityBee kandidaadi privaatsuspoliitikaga saad tutvuda siin: