Hinnakalkulaator
Ford Focus
Selle sõidu maksumus on
0€
Sõidu alustamise tasu 1.49€ sisaldub hinnakalkulatsioonis.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Kaubiku saad võtta ainult CityBee kaubikute parkimistsoonidest ning tagastama ükskõik millisesse CityBee kaubiku parkimistsooni nii Tallinnas kui Tartus. Kaubikut ei pea tagastama samasse parklasse, kust selle võtsid.
Kaubiku parkimistsoonide vaatamiseks rakenduses vajuta P-tähte all paremas nurgas -> vali kaubiku ikoon -> suumi välja, et näha kõiki saadaolevaid kaubiku parkimistsoone.
CityBee tellimusega saad sõita kõigi CityBee sõiduautodega, välja arvatud kaubikud.
Juhul, kui olete kulutanud oma isiklikke vahendeid näiteks CityBee sõiduki tankimiseks või ostnud aknavedeliku, tagastab CityBee need teile, kui teete järgmised toimingud:
Kirjuta info@citybee.ee.
Saada foto koos tankla kviitungiga.
Selgita lühidalt põhjust, miks pidid kasutama oma vahendeid.
Täida tagasimakse vorm ja saada see tagasi.
CityBee tagastab raha sinu isiklikule kontole nädala jooksul.
Tähtis:
Hetkel ei ole CityBee’l võimalust kulutatud raha tagastada, lisades need sinu CityBee profiilile, vaid ainult isiklikule pangakontole.
Pange tähele, et pangakonto, kuhu raha tagastatakse, peab ühtima CityBee profiili omaniku nimega, kellele broneering tehti.
Lisaks Tallinna linna südalinna ja kesklinna parkimistsoonile on võimalus CityBee tsooni sees parkida ja sõitu lõpetada järgnevates eraparklates:
Europark: Renti saab lõpetada kõikides avatud Europarki parklates (välja arvatud tõkkepuuga parklad ja parkimismajad) Tallinnas, mis on märgitud CityBee kaardil.
Parkimisel järgige parkimiskorda ning liiklusreegleid. Parklates ja parkimistsoonides, mida antud nimekirjas ei ole, on klient parkimistasude tasumise eest ise vastutav.
Korteriühistu aladel ja erilubadega aladel ei ole lubatud parkida ega sõitu lõpetada isegi siis, kui rakenduses näitab rohelist ala.
Broneeringu ajal ja/või pärast broneeringut väljastatud parkimistrahvid vaidlustatakse parkimist korraldavale ettevõttele vastutava isiku andmetega, kui see ei ole võimalik tasub CityBee parkimistrahvi ja vormistab vastutavale isikule ümber.
Tõenäoliselt on Teil juba selle e-postiga seotud CityBee konto, kuid sellel on märgitud teine telefoninumber. Võtke meiega ühendust e-posti teel info@citybee.ee või telefonil + 372 600 0160 ja me aitame Teil selle probleemi lahendada.
Saate esitada oma taotluse oma õiguste kasutamiseks (kui see puudutab teie kontot) meile järgmistel viisidel:
Päringu esitamine e-posti aadressil info@citybee.ee e-posti aadressilt, mis on registreeritud sinu CityBee kontol ja mida soovid kustutada;
Kvalifitseeritud e-allkirjaga (nt Smart-ID või Mobiil-ID) allkirjastatud päringu esitamine e-posti aadressile info@citybee.ee või;
CityBee rakenduses valides Menüü -> Minu profiil -> Kustuta konto.
Jah, kui kasutad kõik CityBee tellimuses sisalduvad sõidud enne plaani aegumist ära, saad soovi korral osta uue tellimusplaani.
Selle sõidu maksumus on
0€
Sõidu alustamise tasu 1.49€ sisaldub hinnakalkulatsioonis.