CityBee avastuskaart 🗺
Hing ihkab seiklusi?
Hetkel pakub CityBee pikaajalist autorenti ning rentida saab ükskõik millist CityBee autopargi autot. Kasutamine ei erine kuidagi lühiajalisest rendist ning kindlustus ja kütus kuuluvad samuti rendihinna sisse.
Kui kaua saab autot kasutada?
Broneeringu maksimaalne pikkus on 28 päeva. Kui soovid CityBee teenust kauem kasutada, osta lihtsalt mõni muu pakett või jätka reisi jooksva hinnakirja valikuga ja me teeme vajalikud toimingud käimasoleva reisi kohta igakuise arve väljastamiseks.
Mis aja eest võetakse tasu, kui kasutatakse teenust eraisikuna?
Pikaajaliste broneeringute (reisipakettide) puhul võetakse tasu reisi alguses ja kui pärast reisipaketi tariifide aegumist kasutatakse lisaaega ja/või kilomeetreid, siis arvestatakse maha tasu tegelik kogunenud summa eest või kl. reisi lõppu.
Summa võetakse teie valitud kaardilt maha. Kui sinu CityBee rahakotis on raha või kogunenud krediiti näiteks kütuse tankimiseks, siis võetakse vahendid esmalt sellest summast maha. Kui summat ei ole võimalik välja arvutada, palume selle tasuda või jätta auto lähimasse CityBee tsooni.
CityBee kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.
Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?
1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Juhiloa kinnitamise ajal palub süsteem mõnikord teil videokõnega liituda.
Selle kõne lingi saate SMS-i ja e-posti teel. Pärast selle lingi saamist klõpsake sellel ja liituge videokõnega nendel tundidel – 8:00-00:00.
Kui te 7 päeva jooksul videokõnega ei liitu, siis juhiluba ei kinnitata.
Broneeringu maksimaalne pikkus on 28 päeva. Kui soovid CityBee teenust kauem kasutada, osta lihtsalt mõni muu pakett või jätka reisi jooksva hinnakirja valikuga ja me teeme vajalikud toimingud käimasoleva reisi kohta igakuise arve väljastamiseks.
Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, järgi järgmisi samme:
Menüü > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipääsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis määratud e-posti aadressi, ning märka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pääse oma kontoga seotud e-mailile, võta julgelt ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee Läti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
Tähelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vältimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kõik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.
Teie suhtes kehtivad järgmised lepingud, protseduurid ja põhimõtted:
• Rakenduse privaatsuspoliitika
Sõites CityBeega, kütuse eest maksma ei pea – maksate ainult kasutamise aja ja läbitud kilomeetrite eest.
Kui kütusevaru langeb 1/4 paagi mahust, sõitke läbi ükskõik millisest Circle-K bensiinijaamast ja täitke mesilane uuesti. Täitke auto kütusepaak ja tasuge kaardiga, mille leiate CityBee autos, juhipoolse päikesesirmi juurest.
Maksekaardi PIN-koodi ja kütusetüübi leiate CityBee rakendusest pärast aktiivse broneeringu avamist.
Hing ihkab seiklusi?