CityBee avastuskaart 🗺
Hing ihkab seiklusi?
If You refueled at another gas station and paid for it, we will reimburse your expenses.
There are two possible reimbursement methods:
1. We can add the amount spent on fuel to Your CityBee account. In such a case, the money would be used to pay for Your trips, and when the money runs out, the process will continue as usual – reservations will be charged to Your bank account.
2. We can reimburse the money to the bank account linked to Your CityBee account.
In order to get a reimbursement, You need to:
If You are a natural person, You need to send the information below to us via email at info@citybee.lt
Trip ID (You can find the trip ID number only if You finished the ride if the ride is still ongoing write the license plate number);
The amount that You paid for the fuel;
Bank account number which is linked to Your CityBee account;
Photo of Your receipt;
Write what kind of reimbursement would like to get (CityBee credits or reimbursement to Your bank account).
If You are a legal person, You need to send the information below to us via email at info@citybee.lt
Name of Your company and the company code.
Information that You paid by Your own money and the company did not incur any loss;
Write Your name, surname, bank account number (If You would like to get the reimbursement to Your bank account);
Trip ID number;
Write the amount that You paid for the fuel;
Photo of Your receipt;
Write what kind of reimbursement would like to get (CityBee credits or reimbursement to Your bank account).
Töötleme Teie isikuandmeid Teie nõusoleku alusel, et saaksime sõlmida, täita ja hallata Teiega sõlmitud lepingut, järgida õigusaktide nõudeid ja meie õigustatud huvi.
CityBee privaatsuspoliitikas (avaldatud aadressil https://citybee.ee/ee/privaatsuspoliitika/) selgitame üksikasjalikult, millistel eesmärkidel ja milliseid isikuandmeid me töötleme ja kui kaua neid säilitame.
CityBee currently offers long-term car rentals. It can be any car from the CityBee fleet. Use is no different from a short-term CityBee rental, and all the benefits offered (insurance, fuel, washing) remain as well.
CityBees on registreerimine tasuta. Samuti ei kohaldata mingeid liikmemakse.
Pange tähele, et antud teenust saab kasutada ainult Leedus ja Eestis.
Eesti:
Veenduge, et auto oleks lukust lahti.
Võtke auto päikesesirmist ‘Eleport’ laadimiskaart
Laadimisjaamast lahti ühendamine:
Võta ‘Eleport’ laadimiskaart ning viipa seda laadimisterminalil märgitud kohale
Vajuta ‘Lõpeta laadimine'(‘Stop Charging’) – pane tähele, antud toiming võib võtta kuni 30 sekundit
Eemalda laadimiskaabel auto küljest ning pane see tagasi laadijasse
Leedu:
Veenduge, et auto oleks lukust lahti.
Võtke autovõti, mille külge on riputatud laadimismärk (RFID-võti; iga võtme juurest leiate kaks erinevat märki: üks on IgnitisONi, teine ElintaCharge laadimisjaama jaoks).
Kui auto laeb kiirlaadimisjaamas IgnitisON või ElintaCharge:
Puudutage laadimisjaamas märgistatud kohta RFID-märgiga ja vajutage nuppu “Stopp”.
Oodake mõni sekund, kuni laadimisprotsess peatub.
Eemaldage ettevaatlikult autoga ühendatud laadimiskaabel ja jätke see laadimisjaama.
Kui autot laaditakse 2-pistikuga ElintaCharge laadimisjaamas, siis:
Puudutage mõni sekund laadimisjaama määratud kohas märki, kuni kustub sõna “Charging”.
2. Oodake mõni sekund, kuni laadimisprotsess peatub.
3. Kõigepealt ühendage juhe laadimisjaamast ettevaatlikult lahti ja seejärel ühendage lahti ka CityBee autost.
4. Ärge jätke laadimisjuhet laadimisjaama – pange see tagasi autosse:
• VW e-Crafteri elektrikaubiku puhul keskmise esiistme alla
• Sõiduauto puhul pagasiruumis olevale varuratta kohale
Kui juhet ei saa autost lihtsalt lahti ühendada, siis tehke auto võtmel nupul “Ava” topeltklõps.
Tõenäoliselt on Teil juba selle e-postiga seotud CityBee konto, kuid sellel on märgitud teine telefoninumber. Võtke meiega ühendust e-posti teel info@citybee.ee või telefonil + 372 600 0160 ja me aitame Teil selle probleemi lahendada.
Kleebise, mis näitab, mis tüüpi kütust võib autos kasutada, leiate päikesesirmilt ja kütusepaagi korgilt (sees ja väljas).
CityBee mobiilirakendusse sisselogimiseks parooli enam ei kasutata, selleks on vajalik Teie loodud isiku tuvastamise kood (PIN-kood) või biomeetrilised andmed, kui Teie kasutatav seade seda lubab skaneerida.
PIN-koodi saate muuta mobiilirakenduses, klõpsates linki „Forgot your PIN code?”. Kui olete seda teinud, siis saadetakse Teie e-postkasti e-kiri koos juhistega, kuidas saate oma PIN-koodi muuta.
CityBee iseteeninduse parooli muutmiseks klõpsake veebilehel https://selfservice.citybee.ee/.
“Unustasin parooli/tahan parooli muuta”. Kui olete seda teinud, sisestage ilmuvas aknas oma CityBee kontoga seotud e-posti aadress, millele saadetakse e-kiri koos juhistega, kuidas saate parooli muuta.
Hing ihkab seiklusi?