Edaspidi palume enne reisi alustamist auto üle vaadata ja teavitada meid ainult ilmselgete kahjustuste ilmnemisel, mis muudavad auto sihtotstarbeliselt mittesobivaks (5.3.19, 5.15).
1. Tee autole lühike ülevaatus;
2. Kontrolli, kas pole kahjustusi, mis võivad muuta auto ebaturvaliseks või sõiduks kõlbmatuks (näiteks purunenud rehvid, mõõdukad või tugevad kerekahjustused jne), kui neid esineb – palun anna sellest teada CityBee rakenduse kaudu;
3. Kui vigastus on väike (nt väikesed kriimud või mõlgid) – Sa ei pea sellest teatama ja võid julgelt reisi alustada!
Kui kahju mõjutab sinu võimet ohutult sõita või kui sa pole kindel, võta meiega ühendust e-posti, rakendusesisese vestluse või telefoni teel. Palun lisa foto, mis aitab meil olukorda täpsemalt hinnata.
Kui auto on määrdunud – saad broneeringus valida “teata” funktsiooni ja tehniline meeskond puhastab auto esimesel võimalusel.
Meiega saad ühendust võtta siin:
LT- info@citybee.lt
LV- info@citybee.lv
EE- info@citybee.ee
CityBee autosid saab kasutada reisimiseks Euroopa Liidu riikides (või seal, kus kehtib CityBee autode kindlustus). Kõigepealt tuleb saada meie luba.
Loa küsimiseks võta ühendust meie info meilil:
CityBee Eestiga saab ühendust aadressil: info@citybee.ee
CityBee Lätiga saab ühendust aadressil: info@citybee.lv
CityBee Leeduga saab ühendust aadressil: info@citybee.lt
Enne kui otsustame, kas lubada CityBee autot transportida väljapoole Eestit, Lätit või Leedut, hindame oma tehnilisi ja organisatsioonilisi võimalusi ning sinu CityBee teenuste kasutamise ajalugu.
Lätti ja Leetu sõitmiseks luba ei ole vaja saada ja nendes riikides CityBee tsoonis sõidu lõpetamine on tasuta.
CityBee tellimuse ostmiseks ava CityBee rakendus ja mine „Tellimus“ jaotisse. Vali saadaval olevate valikute hulgast endale sobiv plaan. Plaani maksumus arvestatakse sinu CityBee kontoga seotud maksekaardilt maha automaatselt. Pärast edukat maksmist saadame sulle kinnitusmeili. Ostetud plaan aktiveeritakse kohe ja on kehtiv 30 päeva.
Kui sa unustasid oma isiklikud asjad CityBee autosse, siis sul on võimalus oma asjad kätte saada:
Broneerides ning avades viimase sinu poolt kasutatud auto nagu tavapäraselt.
Sul on võimalus oma isiklikud asjad tasuta kätte saada 24 tunni jooksul peale viimast sõitu.
Sul on 5 tasuta minutit, et oma isiklikud asjad kätte saada, ära lülita mootorit sisse kui sa ei soovi kasutada meie autot. Kui kasutad autot kauem kui 5 minutit, siis hakkab tasuline broneering automaatselt pihta.
Pange tähele: kui te oma asju 24 tunni jooksul ei taasta, leiate selle lingi kaudu auto asukoha, kuhu unustasite need. Kui ei leia otsitavat autot, siis olge kannatlik, keegi kasutab seda praegu:
LT: https://map.citybee.lt/#/main-map
EE: https://map.citybee.ee/#/main-map
LV: https://map.citybee.lv/#/main-map
Kui sul on edasist abi tarvis, siis võta meiega ühendust e-posti info@citybee.ee teel või kasuta meie Citybee rakenduse vestluse funktsiooni.
Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, järgi järgmisi samme:
Menüü > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipääsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis määratud e-posti aadressi, ning märka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pääse oma kontoga seotud e-mailile, võta julgelt ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee Läti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
Tähelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vältimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kõik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.
Peale auto broneerimist, on sul aega 15 tasuta minutit, et autoni jõuda. Kuid, juhul kui sul ei õnnestu autoni 15 tasuta minuti jooksul jõuda ja sul on lisa aega vaja – sul on alati lihtne võimalus broneeringut pikendada läbi meie rakenduse. Lihtsalt vajuta nupule “Broneering” ja peale seda vali “Pikenda”.
Iga broneeritud minut maksab sama palju kui iga jooksva tasu hinnastusega kehtiv minuti hind.
Sul on võimalik pikendada auto broneeringut kuni 24 tunnini.Kui sa ei vajuta nuppu „Ava“ meie rakenduses, siis broneering lõppeb automaatselt ning sinu kaardilt debiteeritakse kogu summa, mille ajal auto oli sinu poolt broneeritud. Sul on võimalus lõpetada tasuline broneering iga hetk, kuid sinu kaardilt debiteeritakse siiski tasulise broneeringu eest vastav summa.
CityBee tellimus on igakuine sõiduplaan, mis võimaldab sul sõita palju soodsamalt võrreldes jooksvalt tasudes hinnastusega ja pakub tellijatele eksklusiivseid eeliseid. Kui valid tellimusplaani fikseeritud hinnaga, saad kindla arvu sõite. Iga sõit sisaldab eelnevalt määratud arvu kilomeetreid ja minuteid. Minimaalset sõiduhinda ei rakendata ühegi tellimusplaani puhul. Sul on aega 30 päeva alates ostmisest, et oma sõidud ära kasutada. Olenemata sõitude arvust sisaldab CityBee igakuine tellimusplaan järgmisi eeliseid:
– Tasuta parkimine CityBee kollases parkimistsoonis.
– BeeChill tasu kaasneb iga sõiduhinnaga ja kui teavitad meid viivitamatult, katab see liiklusõnnetuse korral täielikult kahju. Muud erandid on toodud teenuse kasutustingimustes.
Pange tähele, et antud teenust saab kasutada ainult Leedus ja Eestis.
Eesti:
Veenduge, et auto oleks lahti lukustatud
Avage laadimispesa mis asub tagumise ukse taga. Kui luuk ei avane, vajutage uste lahti lukustamise nuppu puldil
Auto laadimine ‘Eleport’ laadimisjaamades:
Võtke ‘Eleport’ laadimiskaart auto päikesesirmist ning viibake seda ekraanil märgitud kohta
Valige ‘CCS’ või ‘Type 2’ laadimisvalik ning ühendage laadimiskaabel autoga
Vajutage ‘Alusta laadimist'(‘Start Charging’) nuppu, et alustada auto laadimist
Veendumaks, et auto laeb, kontrollige laadimispesa, kus laadimise korral põleb roheline tuli
Leedu:
Veenduge, et auto oleks lukust lahti.
Avage auto laadimispesa kaas, mis asub juhipoolse ukse (VW e-Crafter elektrikaubiku puhul) või tagumise ukse juures (kergete elektrisõidukite puhul). Kui kaas ei avane, siis vajutage autovõtmel “Ava”.
Kui laadite autot kiirlaadimisjaamas IgnitisON või ElintaCharge:
Kasutage parempoolsemat juhet (Tüüp 2), mis on juba laadimisjaamaga ühendatud.
Tähelepanu: Juhtmete konfiguratsioonid võivad mõnes laadimisjaamas erineda, seega saate kasutada Tüüp 2 või CCS juhet.
Võtke autovõti, mille külge on riputatud laadimismärk (RFID-võti; iga võtme juurest leiate kaks erinevat märki: üks on IgnitisONi, teine ElintaCharge laadimisjaama jaoks)
Kõigepealt skaneerige laadimisjaamas vastava tarnija laadimismärk.
Klõpsates nuppu “Vali pistik”, valige laadimispistik.
Auto laadimise alustamiseks vajutage nuppu “Start”.
Kui laadite autot kahe pistikuga laadimisjaamas Elinta Charge:
Leiate CityBee auto laadimisjuhtme:
• VW e-Crafteri elektrikaubiku puhul keskmise esiistme alt
• Sõiduauto puhul pagasiruumis, kus hoiustatakse varuratast
Ühendage laadimiskaabli üks pistik auto laadimispesasse, teine laadimisjaama pistikupessa.
Skaneerige ElintaCharge’i märk laadimisjaama määratud kohas.
Laadimisjaamas peab põlema hakkama sõna ” Charging”, mis näitab, et autot laaditakse.
Kontrollige auto laadimispesa: auto laadimise ajal peab põlema roheline tuli. Kui tuli ei põle või põleb oranž tuli, siis auto ei lae. Kontrollige ka auto infoekraani (rooli taga oleval infopaneelil): ekraanile peaks ilmuma aeg, mis jääb kuni auto täislaadimiseni.