CityBee kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.
Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?
1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
Yes.
Make sure the car is unlocked.
Open Charger socket cover on the car. It is next to the driver’s door. If you cannot open it, press “Unlock” on your car key once again.
In case of charging the vehicle at the “IgnitisON” or “ElintaCharge” fast charging station:
Use the right-most charging wire (“Type 2”) that is already connected to the charging station.
Take the car keys and find the charging token attached (there are two tokens: one for “IgnitisON” and one for “ElintaCharge”).
Approach the charging station and scan the charging token.
Choose the charging slot (“Pasirinkite jungtį”) by pressing a button next to the shown option.
Press the button “Pradėti” to start charging.
In case of charging the vehicle at a 2-slot “ElintaCharge” station:
Take the charging wire from under the middle seat of a CityBee car.
Put one side of the charger wire in the car electric socket and another side into the charging station.
Scan the RFID token with “ElintaCharge” written on it.
The word “Charging” should start lightning, which means the vehicle is being charged.
Check the car’s charging socket (the green light should be lightning; if there is an orange light or no light at all, it means that the car is not being charged) and the information screen behind the steering wheel (it should indicate that the car is being charged with an indicated time left until fully charged).
Kui soovid oma telefoninumbrit CityBee rakenduses muuta, järgi järgmisi samme:
Menüü > Minu profiil > Telefoninumber. Sisesta uus telefoninumber ja kinnituskood, mille saad SMS-i teel uuele telefoninumbrile.
Kui soovid muuta CityBee rakenduses registreeritud telefoninumbrit, kuid ei ole ligipääsu sinu kontole , saada meile taotlus e-posti teel, kasutades oma CityBee-profiilis määratud e-posti aadressi, ning märka oma uus telefoninumber. Me muudame seda taotluse korral.
Kui sa ei pääse oma kontoga seotud e-mailile, võta julgelt ühendust meie klienditoe meeskonnaga, et saada edasist abi.
E-posti aadress (Citybee Leedu klientidele): info@citybee.lt;
E-posti aadress (Citybee Läti klientidele): info@citybee.lv;
E-posti aadress (Citybee Eesti klientidele): info@citybee.ee.
Tähelepanu! Sinu konto kaitsmiseks ja pettuste vältimiseks eemaldame telefoninumbri muutmise ajal sinu juhiloa ja kõik lisatud maksekaardid. Lisa oma juhiluba ja maksekaart uuesti ja saad uuesti teenuseid kasutada.
Liiklusõnnetuse korral järgige vastava riigi liikluseeskirju, kus õnnetus juhtus. Kui avarii on kerge, selles osaleb ainult kaks autot ja ohvreid pole, siis täidetakse liiklusõnnetuse teade, mille leiate kindalaekast. Kui tekivad lahkhelid avarii süüdlase määramise küsimuses, tuleb kutsuda politsei.
Igal liiklusõnnetuse teatel peab olema kirjas avarii põhjustaja ja kannatanu. Joonisel peab täpsustama, mitu sõidukit osales kokkupõrkes ning teisel lehel peab kirjeldama situatsiooni, märkima süüdlase ja allkirjastama.
TÄHELEPANU!
Liiklusõnnetuse teate täitmisel pidage meeles, et mõlemad osalised peavad kirja panema oma kontaktid ning allkirjastama mõlemad koopiad. Ära unusta ära täita asjaolude osa (12) – see on kohustuslik.
Näide liiklusõnnetuse teatest:
Avalduse leiad ka digitaalsel kujul: https://pood.seesam.ee/et/claims/mtplclaim.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Kõik kaubikute juhid peavad ise ostma kiirteemaksu kleebise ja maksma teede eest, kui nad sõidavad tasulistel teedel.
Täpsemat infot kõigi Leedu tasuliste teede kohta leiate siit: https://lakd.lrv.lt/lt/keliu-mokesciai-ir-rinkliavos/naudotojo-mokestis/apmokestinti-keliai.
Kiirteemaksu kleebise saate soetada siit: https://pirkti.keliumokestis.lt/purchase/cart.xhtml.
Lätis on kiirteemaksu kleebised hinna sees ning seda eraldi ostma ei pea.
Eestis peab ostma kiirteemaksu kleebise, kui sõiduk kaalub rohkem kui 3500kg.
Kleebise saab osta siit: https://www.teetasu.ee/.
Sul pole vaja pead murda – vajadusel võtab CityBee meeskond sinuga ühendust ja hoolitseb kõige eest. Tekkinud probleemi puhul võid alati helistada numbril +372 600 0160, ja me abistame sind aega viitmata!