EE EN RU
Kuidas saan registreeruda CityBee kasutajaks? CityBeega seiklemiseks lae alla CityBee telefonirakendus Androidi (Google Play) või iOS (App Store) poest. Ma ei saa oma kontole sisse logida. Mida teha, kui unustasin parooli või kasutajanime? Ikka juhtub, neid paroole on nii palju... Kontrolli, kas sisestad õige e-posti aadressi ja parooli. Pea meeles, et suur- ja väiketähtedel tehakse vahet. Kui Sa ikka ei saa kontole sisse logid Kas registreerimise ajal pean esitama oma makse-/krediitkaardi andmed? Tee see kohe ära. Sa võid seda teha ka pärastpoole, aga ilma oma kaardi andmeid sisestamata ei ole Sul võimalik teha broneeringut ega rentida autot. Milliseid kaarte registreerimisel aktsepteeritakse? Me aktsepteerime kõiki Visa, Mastercard ja American Express kaarte. Sa võid lisada rohkem kui ühe maksekaardi. Pea meeles, et kaardil peavad olema avatud internetitehingud. Saad seda teha log Kas ma saan registreeruda CityBees, aga esitada teise isiku maksekaardi? Paraku mitte. Kaart peab kuuluma samale isikule, kellele kuulub CityBee konto. Milliseid dokumendid on vajalikud registreerimiseks? Pane valmis B-kategooria juhiluba. Sellest piisab. Kuidas ma saan autot broneerida? Auto broneerimiseks käivita meie rakendus ja otsi lähimat autot kaardilt või autode nimekirjast. Klõpsa ikoonile ja näed auto täpset asukohta ja kütuse taset. Leidsid sobiva sõiduki? Klõpsa „ Kuidas avada auto uksed? Kui oled auto juurde jõudnud, käivita rakendus ja klõpsa vahelehel „Broneering“ nuppu „Ava“. Uksed avanevad automaatselt ning saad autosse istuda. Kui kaua kehtib sõiduki broneering? Tasuta broneering on aktiivne 15 minutit. Veerand tunni möödudes tühistatakse broneeringu automaatselt. Vajadusel võid auto broneerida ka pikemaks vajutades nupule „Pikenda broneeringut“. Sii Kas ma saan broneeringut tühistada? Kui jah, siis kas see maksab? Jah, Sa saad 15 minuti jooksul broneeringu tasuta tühistada. Kui mõtled ümber, klõpsa lihtsalt „Tühista“ ja seejärel kinnita loobumisest. Pea meeles, et tasu arvutatakse auto avamise hetkest. Kus saan renti lõpetada? Kaubikutele on ette nähtud kindlad kohad, kus tohib renti lõpetada, mida on näha rakenduses oleval kaardil. Sõiduautode renti saab lõpetada rakenduses oleval kaardil märgitud aladel, kuid pe Kas ma saan rendi lõpetada teises linnas? Jah! Saab küll! Kuidas arvutatakse CityBee hind? Tasu arvutatakse auto uste avanemise hetkest rakenduse abil. Linnaautode (Fiat 500) rent on 0,15€ minutis, 4,90€ tunnis, 22,90€ päevas, 129€ nädalas, 339€ kuus ning 1km kohta on hind 0,17 Kuidas võetakse tasu CityBee kasutamise eest? Auto rendi alustamiseks pead CityBee kontole sisestama enda maksekaardi andmed. Sa võid sisestada rohkem kui ühe kaardi andmed ja enne rendi algust valida just selle kaardi, millega seekord t Millised on CityBee kasutamise kulud? Päris väikesed: 0,29 € minutis, 9,90 € tunnis, 44,90 € päevas või 275 € nädalas kohta ning 0,20 € iga kilomeetri kohta. Täieliku hinnakirja ja kõik hinnad leiad vahelehelt „Hinnad“ citybee.ee Kas ma maksan CityBeed kasutades kütuse eest? Ei. Sa maksad ainult auto kasutamisaja ja läbitud kilomeetrite eest. Kui auto kasutamise ajal saab kütus otsa (armatuuris süttib punane kütusereservi tuli), külasta lähimat Circle K tanklat, Kas ma maksan rendi eest siis, kui autot ei kasutatud, aga mina pole broneeringut lõpetanud? Jah. Tasud on arvutatud alates broneeringu lõpetamise hetkest, olenemata sellest, kas auto liigub või mitte. Mida pean tegema, kui kütus otsa saab? Kui Sul saab kütus otsa, sõida lähimasse Circle K tanklasse. Täida paak ja maksa kütusekaardiga (ära kasuta sularaha), mille leiad päikesesirmi tagant. Sinu abi märgatakse CityBee's kindlasti Kui vana pean olema, et teenust kasutada? Kasutajad peavad olema täisealised. Ära unusta, et kasutajal peab olema ka kehtiv B-kategooria juhiluba. Kas teenus on saadaval ööpäevaringselt? Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt, 7 päeva nädalas, 365 päeva aastas (mõnikord isegi 366 päeva). Kas CityBee veoautod on saadaval kõikidele? Meie autod on saadaval (peaaegu) kõigile. Sul peab olema kehtiv B-kategooria juhiluba ja pead olema täisealine. Mis on kaubaruumi mõõtmed? Mis sinna mahub? Meie kaubikud mahutavad suurimaid ja pikimaid pakke - näiteks 90 kasti suurusega 56x33x41 cm või 3,5 m pikkuse (köögi) tööpinna. Kas veose kaaluga on seotud piiranguid? Jah. Fiat Ducato puhul on lubatud veose kogukaal 1450 kg. Meie autod suudavad kanda tõepoolest suurt koormat, aga ka nende võimetel on piir, mida ei tohi ületada. PS! Ära unusta veost kinnit Kas autos on transpordirihmad kauba kinnitamiseks? Jah. Kui Sul on plaanis vedada suuri ning raskeid asju, kasuta autos olevaid rihmu. Kinnitamata veos võib mõjuda sõiduohutusele või kahjustada autot. Anna meile teada, kui Sa rihmasid autost Missugune juhiluba on vajalik auto juhtimiseks? Meie autode juhtimiseks piisab B-kategooria juhiloast. Pea aga meeles, et meie kaubikud on palju suuremad kui sõiduautod. Need on siiski suured autod suurteks vedudeks! Kui Sa pole sellist a Kas autot võib juhtida ka mõni muu isik? Ei. Juht peab olema selle CityBee konto omanik, mille kaudu on tehtud auto broneering ja rent. Mitu istekohta autos on? Auto salongis on kolm kohta (juht ja kaks reisijat). Pea meeles, et inimeste vedu kaubaruumis on keelatud. Kui kõrge auto on? Kas auto mahub maa-aluse parklasse? Sellega võib minna keeruliseks. Kontrolli iga kord lubatud kõrgust. Pea meeles, et CityBee kaubikud on suuremad ja kõrgemad kui sõiduautod. Need mahuvad parklatesse ja garaažidesse, kus maksi Kust ma leian autovõtme? Autovõtme leiad riiulist, mis on raadiost ja käigukangist allpool. Võti peab asuma topsihoidjate vahel. Kui seda seal ei ole, vaata kindalaekast. Pea meeles, et pärast rendi lõpetamist pead v Kus on registreerimistunnistus ja kindlustuspoliis? Regimistreerimistunnistus ja kindlustuspoliis on auto kindalaekas kaassõitja poolel. Kas rakendus on saadaval igale nutitelefonile ja operatsioonisüsteemile? Näiteks Windows Phone? Meie rakendus on saadaval seadmetele, mis kasutavad minimaalselt operatsioonisüsteemi Android 4.4 või iOS versiooni 9.3. Kas CityBee autoga tohib sõita Eestist välja? Jah, aga enne sellise reisi alustamist pead meile helistama ja eelnevalt teavitama, millisesse riiki Sa lähed ja kui kaua kavatsed välismaal viibida. Pea meeles, et väljaspool Eesti piire ei Ma ei saa renti lõpetada. Mis võib olla selle põhjuseks? Kontrolli, kas oled CityBee alas. Pea meeles, et renti on võimalik lõpetada vaid CityBee alas. Kui oled alas, kontrolli, kas kõik uksed ja aknad on kinni. Enne rendi lõpetamist ära unusta võt Mis juhtub, kui ma kaotan auto dokumendid? Anna meile sellest viivitamatult teada, helistades kõnekeskusesse +372 6005 888. Kas CityBee autod on kindlustatud? Kõik CityBee autod on kindlustatud. Juhi omavastutus on maksimaalselt 500 eurot, juhul kui kahju on tema enda põhjustatud. Täpse info kindlustuse ja Sinu vastutuse kohta kahju eest leiad Kod Mida pean tegema, kui kahjustasin autot? Kui kahjustasid autot, helista viivitamata meie kõnekeskusesse +372 6005 888 ja selgita, mis juhtus. Ütleme Sulle, kuidas edasi toimida. Põhjustasin liiklusõnnetuse. Mida pean tegema ja millised kulud sellega kaasnevad? Tegijal juhtub! Kui põhjustasid õnnetuse, fikseeri selle toimumiskoht ja helista meie kõnekeskusesse +372 6005 888, kust saad juhise, kuidas edasi toimida. Kui vajalik, teata asjakohastele am Märkasin kahjustusi või on autost varustust puudu. Mida pean tegema? Kui märkad kahjustust, tee sellest pilt ja saada e-kiri: info@citybee.ee või helista numbrile: +372 6005 888. Kui midagi on valesti auto salongis või kaubaruumis, anna meile sellest teada. Mida teha, kui alas ei ole vabu parkimiskohti? Võid oodata, kuni vabaneb parkimiskoht alas või sõita mõnda teise lähedalasuvasse alasse. Jätsin midagi autosse. Kuidas ma selle tagasi saan? Kui oled ala läheduses ja autot pole veel renditud teisele isikule, rendi auto korraks uuesti ja võta ununeud asjad tagasi. Kui Sul ei ole autole juurdepääsu, helista meie kõnekeskusesse +372 Kas ma tohin vedada elusloomi? Jah, aga ainult siis, kui koduloomad on spetsiaalsetes kandevahendites, ohutult paigutatud kõrvalistmele ja kinnitatud turvavööga. Kas autos on telefonilaadija ja -hoidja? Muidugi, mobiilsus ja uued tehnoloogiad on meile kõige tähtsamad. Meie autodest leiad laadija ja telefonihoidja. Anna meile teada, kui üks neist on puudu. Kas on vaja teha mingeid lisakulutusi? CityBee ei nõua registreerimistasu ega liikmemaksu. Maksad ainult auto kasutamise aja ning läbitud kilomeetrite eest. Kust võtta ja kuhu tõukerattaid jätta? CityBee tõukerattaid leiad CityBee tõukerataste alast, mille piirid on nähtaval rakenduse kaardil. Vajuta tõukeratta ikooni peale ja näed märgistatud ala - see ongi tõukerataste parkimistsoon Mida teha, kui tõukeratas saab sõidu ajal tühjaks? Kui sa ei ole tõukerataste tsoonis, võid seda kasutada nagu tavalist tõukeratast ning sõita sellega tsooni. Sõidu lõppedes kaob tõukeratas kaardilt seniks, kuni me selle jälle täis laeme. PS! Kui vana pean olema, et tõukerattaga sõita? Tõukeratta kasutamiseks pead olema vähemalt 18 aastat vana. Eraldi vanusekontrolli me ei teosta, kuid registreerimise hetkel nõustud meie kasutustingimustega, sh et tõukerattaid võib kasutad Miks vahel ei ole tõukeratta asukoht rakenduses täpne? Vabandame selle eest, kuid vahel ei ole GPS'i signaal täpne näiteks lähedalasuvate majade või muude takistuste tõttu. Sellises olukorras on lihtsam leida mõni muu lähedalasuv tõukeratas. Mida teha, kui minu kaardilt on võetud raha, kuigi ma ei ole tõukeratast kasutanud? Vabandame. Palun võtke viivitamatult ühendust meie abiliiniga +372 6005 888 või info@citybee.ee ning leiame lahenduse. Kas tõukeratast saab broneerida? Tõukerattaid ei saa paraku broneerida. Kuidas alustada/lõpetada sõitu tõukerattaga? • Leia endale lähim tõukeratas • Skanneeri ratta lenksul asuvat QR koodi või sisesta digitaalne kood. • Tõukeratas avaneb automaatselt ning saad sõitma hakata! Kas tõukeratast saab vahepeal lukustada, et hiljem sõitu jätkata? Paraku mitte - soovitame sellises olukorras võimalusel võtta tõukeratas endaga kaasa. Kui seda ei ole võimalik teha, peaks sõidu lõpetama ning hiljem valima uue tõukeratta. Kuhu võin tõukerattaga sõita? Võid sõita ka CityBee tõukeratta tsoonist välja, kuid pea meeles, et sõitu saad lõpetada vaid CityBee tõukerataste tsoonis. Pea meeles! Kui võimalik, liigu mööda jalgrattateid. Mida veel peaksin tõukeratastest teadma? - Sõida alati kaine peaga! Kaitse ennast ja teisi :) - Kui sõidad esimest korda, katseta pidurdus- ja kiirendushoobasid. Mis on Premium pakett? Premium pakett on lisatasu eest saadav boonus meie teenuste kasutamisel. Hetkel pakume preemiumklientidele väiksemat liiklusõnnetuse hüvitamise omavastutust: 500€ asemel on omavastutus kõiges Kas ma võin karantiini ajal CityBee autoga sõita tagasi Eestisse? Yes. If you want to reserve a car in Latvia or Lithuania you will need to create a profile for the the country you are planning to take the car from. To do that, follow the steps below: 1.
Tulemused puuduvad. Proovi uuesti
Kasutame parema teenuse pakkumiseks küpsiseid. Kui te ei muuda oma veebilehitseja sätteid, nõustute nende salvestamise ja kasutamisega.
Sain aru

Privaatsuspoliitika


  1. Milleks seda privaatsuspoliitikat vajatakse?


CityBee Eesti OÜ, registrikood 14646800, asukoht Telliskivi 60a, Tallinn 10412 (edaspidi – Ettevõte või meie), hoolitseb teie privaatsuse ja isikuandmete kaitse eest ning töötleb teie isikuandmeid kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu isikuandmete kaitse üldmäärusega (EL) 2016/679 (edaspidi – Määrus) ja muude isikuandmete kaitset reguleerivate õigusaktidega. Avaldame sellel veebilehel privaatsuspoliitika (edaspidi – Poliitika) selleks, et tagada teie õiglane ja läbipaistev teavitamine isikuandmete töötlemisest.


Selles poliitikas kirjeldame, milliseid isikuandmeid me teie kohta kogume ja mis eesmärkidel neid töötleme, kui te kasutate veebilehel www.citybee.ee (edaspidi – Veebilehel) meie osutavaid teenuseid. Selles Poliitikas on esitatud ka oluline teave teie isikuandmete kaitse, õiguste ja nende rakendamisviiside kohta. Seepärast lugege see Poliitika tähelepanelikult läbi ning kui teil on küsimusi, pöörduge kindlasti esitatud kontaktandmetel meie poole. Pange tähele, et jätame endale õiguse seda Poliitikat tulevikus muuta. Teid teavitatakse kõigist muudatustest, kuid soovitame seda Poliitikat perioodiliselt üle vaadata.

  1. Mis on isikuandmed ja kuidas neid töödeldakse?


Isikuandmed – ükskõik milline teave, mis on otseselt või kaudselt seotud teiega, kui teie isikusamasus on teada või selle saab tuvastada otseselt või kaudselt, kasutades vastavaid andmeid (näiteks eesnimi, perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber jne). 


Isikuandmete töötlemine – igasugune isikuandmetega seotud operatsioon (sealhulgas ka kogumine, salvestamine, säilitamine, redigeerimine, muutmine, ligipääsu võimaldamine, päringute esitamine, edastamine, arhiveerimine jne).


Ettevõte järgib isikuandmete töötlemisel järgmisi isikuandmete töötlemise põhimõtteid:


    • Teie isikuandmeid töödeldakse vaid nii palju, kui see on vajalik vastavate kindlaksmääratud ja seaduslike eesmärkide saavutamiseks, võttes arvesse teie privaatsuse kaitset;
    • Teie isikuandmeid töödeldakse täpselt, ausalt ja seaduslikult ning vaid neil eesmärkidel, mis vastavad nendele eesmärkidele, mis on sätestatud enne teie isikuandmete kogumist;
    • Teie isikuandmeid töödeldakse, järgides õigusaktides sätestatud selgeid ja läbipaistvaid isikuandmete töötlemise nõudeid;
    • Teie isikuandmeid töödeldakse vaid sellisel kujul, et teie isikusamasust oleks võimalik kindlaks teha mitte kauem, kui see on vajalik neil eesmärkidel, milleks isikuandmeid töödeldakse;
    • Teie isikuandmete töötlemiseks kasutatakse vastavaid tehnilisi või organisatsioonilisi meetmeid, et oleks tagatud isikuandmete turvalisus, kaasa arvatud kaitse andmete ilma loata või ebaseadusliku töötlemise eest ja andmete juhusliku kaotamise, hävitamise ja rikkumise eest.


  1. Millistel eesmärkidel töötleme teie isikuandmeid?


Teenuste tellimine Veebilehel (Võimalus juriidilistel isikutel sõlmida leping Veebilehel)


Milliseid teie isikuandmeid me töötleme?

Selleks, et saaksite Veebilehel sõlmida meiega lepinguid ja seoses meie osutatavate teenuste ja nende lepingutega ja (või) nende alusel väljastatud raamatupidamisdokumente hallata Veebilehel jaos „Äriklientidele“, palume esitada alljärgnevad andmed, sealhulgas ka isikuandmed:

  • Ettevõtte nimetus;
  • Registrikood;
  • Lepingu täitmise ja töötajate haldamise eest vastutava isiku e-posti aadress;
  • Lepingu täitmise ja töötajate haldamise eest vastutava isiku telefoninumber;
  • Lepingu täitmise ja töötajate haldamise eest vastutava isiku eesnimi ja perekonnanimi.


Mil moel saame teie andmeid?


  • Otse teilt, kui esitate need meile lepingu sõlmimise ajal.


Mis eesmärgil kasutatakse teie isikuandmeid?


  • Kõiki nimetatud andmeid kasutatakse selleks, et saaksime sõlmida teiega lepingu ja seda täita?


Kellele võime edastada teie isikuandmeid?


  • Selleks, et saaksime tagada Veebilehe (kus toimub lepingute ja (või) tellitud teenuste sõlmimine ja (või) haldamine) nõuetekohase toimimise, edastame teie isikuandmeid meie kaasatud andmetöötlejatele (näiteks IT teenuse pakkujatele jne);
  • Andmeid võib esitada ka pädevatele asutustele ja (või) õiguskaitseasutustele (näiteks kohtutele, politseile või teistele järelevalveasutustele); juriidiliste ja (või) inkassoteenuste osutajatele; kindlustusettevõtetele jne. Kuid teie andmeid edastatakse ainult siis, kui neid nõutakse kehtivate õigusaktide alusel ja vaid õigusaktides sätestatud korras, et tagada meie õigused, meie klientide, töötajate ja ressursside turvalisus, esitada, täita ja (või) kaitsta juriidilisi nõudeid.


Märgime, et Teie isikuandmeid edastatakse ainult neile kolmandatele isikutele, kes tagavad isikuandmete nõuetekohase töötlemise ja kaitse. Teie isikuandmeid ei edastata kolmandatesse riikidesse (st väljapoole Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda) ega rahvusvahelistele organisatsioonidele.



On oluline, et juriidilise isiku, kes sõlmib meiega osutatavate teenuste lepingu, nimetatud vastutavatel isikutel oleks õigus näha töötajate, kellele antakse õigus kasutada CityBee-d, nimekirja, nende sõitude andmeid ja juriidilisele isikule väljastatud arveid.


Millistel seadusliku töötlemise tingimustel töötleme teie isikuandmeid?


  • Kui osutate oma isikuandmetele Veebisaidi vastavates osades ja tellite meie teenuseid, sõlmitakse teie ja ettevõtte vahel leping konkreetsete teenuste osutamiseks, seetõttu töötleme me teie kui juriidilise isiku esindaja isikuandmeid vastavalt määruse artikkel 6 lg 1 p f), st isikuandmete töötlemine on vajalik, et oleks tagatud Ettevõtte seaduslikud huvid juriidilise isikuga lepingu sõlmimisel ja täitmisel;
  • Juriidilise isiku töötajate, kes kasutavad renditavaid sõidukeid juriidilise isiku nimel, isikuandmeid töödeldakse lepingu täitmise eesmärgil, juhindudes määruse artikkel 6 lg 1 p b), st isikuandmete töötlemine on vajalik andmesubjekti osalusel sõlmitud lepingu täitmiseks;
  • Kui on täidetud Ettevõttega sõlmitud konkreetsete teenuste osutamise leping, peame järgima õigusaktidega meile pandud kohustusi ja säilitama seda lepingut ja (või) seda kinnitavaid tõendeid, seetõttu töötleme teie isikuandmeid, järgides määruse artikkel 6 lg 1 p c), st isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks (mis on sätestatud riiklikes õigusaktides).


Kui kaua me teie isikuandmeid töötleme (säilitame)?


  • Töötleme teiega sõlmitud lepingut ja (või) tellimusi koos seda kinnitavate tõenditega (sealhulgas teie poolt edastatud isikuandmeid) kogu lepingu kehtivusaja ja säilitame: 3 kuud, kui loobutakse teenusest; 5 aastat alates lepingu kehtivuse lõppemisest. Andmed klientide kohta, kes ei ole täitnud oma rahalisi ja (või) varalisi kohustusi või on tekitanud Ettevõttele kahju, säilitatakse veel 5 aastat.


Sisselogimine iseteenindusse (Lepingu täitmise eesmärgil)


Milliseid teie isikuandmeid me töötleme?

Meie Veebilehel saate sisse logida oma kasutajakontole, kasutades CityBee mobiilirakenduse sisselogimise andmeid (e-posti aadressi ja salasõna). Kontolt on teil võimalus tellida reisiaruandeid ja arveid. Reisiaruannete koostamise eesmärgil töötleme me alljärgnevaid teie isikuandmeid:

  • Eesnimi ja perekonnanimi;
  • E-posti aadress;
  • Renditud sõiduk;
  • Sõiduki kasutamise algus- ja lõppaadress;
  • Sõiduki kasutamise algus- ja lõppaeg;
  • Läbitud vahemaa;
  • Sõiduki kasutamise kestus.


Mil moel saame teie andmeid?


  • Need andmed saadakse otse sõidukist, mida te meilt rendite. 


Mis eesmärgil kasutatakse teie isikuandmeid?


  • Kõiki nimetatud andmeid (välja arvatud iseteenindusse sisselogimise andmeid) kasutatakse selleks, et saaksime täita teiega sõlmitud tellitud teenuste lepingut; 
  • Iseteeninduse sisselogimise andmed, st CityBee mobiilirakendusse sisselogimise andmeid (e-posti aadress ja parool) kasutatakse selleks, et luua teile konto Veebilehel ja anda võimalus sinna sisse logida ning esitada seal teie reisiaruandeid ja nende alusel väljastatud raamatupidamisdokumente. 


Kellele võime edastada teie isikuandmeid?


  • Selleks, et saaksime tagada Veebilehe toimimise, edastame teie isikuandmeid meie kaasatud andmetöötlejatele (näiteks IT teenuse pakkujatele jne);
  • Andmeid võib esitada ka pädevatele asutustele ja (või) õiguskaitseasutustele (näiteks kohtutele, politseile või teistele järelevalveasutustele); juriidiliste ja (või) inkassoteenuste osutajatele; kindlustusettevõtetele jne. Kuid teie andmeid edastatakse ainult siis, kui neid nõutakse kehtivate õigusaktide alusel ja vaid õigusaktides sätestatud korras, et tagada meie õigused, meie klientide, töötajate ja ressursside turvalisus, esitada, täita ja (või) kaitsta juriidilisi nõudeid.


Märgime, et Teie isikuandmeid edastatakse ainult neile kolmandatele isikutele, kes tagavad isikuandmete nõuetekohase töötlemise ja kaitse. Teie isikuandmeid ei edastata kolmandatesse riikidesse (st väljapoole Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda) ega rahvusvahelistele organisatsioonidele.


Millistel seadusliku töötlemise tingimustel töötleme teie isikuandmeid?


  • Kui tellite reisiaruande, töödeldakse Teie isikuandmeid lepingu täitmise eesmärgil, juhindudes määruse artikkel 6 lg 1 p b), st isikuandmete töötlemine on vajalik andmesubjekti osalusel sõlmitud lepingu täitmiseks või selleks, et enne lepingu sõlmimist võtta tarvitusele vajalikud meetmed;
  • Sel juhul, kui te ei tasu osutatud teenuste eest, töödeldakse teie isikuandmeid ja neid edastatakse juriidiliste ja (või) inkassoteenuste pakkujatele, juhindudes määruse artikkel 6 lg 1 p f), st isikuandmete töötlemine on vajalik, et oleks tagatud Ettevõtte seaduslikud huvid kaitsta oma varalisi huve;
  • määruse artikkel 6 lg 1 p f), st isikuandmete töötlemine on vajalik, et oleks tagatud Ettevõtte seaduslikud huvid lepingu juriidilise isikuga sõlmimisel ja täitmisel;
  • Kui on täidetud Ettevõttega sõlmitud konkreetsete teenuste osutamise leping, peame järgima õigusaktidega meile pandud kohustusi ja säilitama seda lepingut ja (või) seda kinnitavaid tõendeid, seetõttu töötleme teie isikuandmeid, järgides määruse artikkel 6 lg 1 p c), st isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks (mis on sätestatud riiklikes õigusaktides).


Kui kaua me teie isikuandmeid töötleme (säilitame)?


  • Töötleme teiega sõlmitud lepingut ja (või) tellimusi koos seda kinnitavate tõenditega (sealhulgas teie poolt edastatud isikuandmeid) kogu lepingu kehtivusaja ja säilitame: 3 kuud, kui loobutakse teenusest; 5 aastat alates lepingu kehtivuse lõppemisest. Andmed klientide kohta, kes ei ole täitnud oma rahalisi ja (või) varalisi kohustusi või on tekitanud Ettevõttele kahju, säilitatakse veel 5 aastat.


Maksukohustuste täitmine (Raamatupidamisdokumentide väljastamine ja haldamine)


Milliseid teie isikuandmeid me töötleme?

Maksukohustuste nõuetekohase täitmise tagamiseks (st korrektne raamatupidamisdokumentide koostamine ja deklareerimine riigiasutustele) ning raamatupidamisdokumentide (nt käibemaksuarved, kreeditarved) väljastamiseks ja haldamiseks juhtudel, kui kasutate meie teenuseid, töötleme me järgmisi teie isikuandmeid:

  • Eesnimi ja perekonnanimi;
  • KMKR (kui isik on käibemaksumaksja):
  • Teenuse andmed (teenuse tüüp; teenuse hind / tasutud summa).


Mil moel saame teie andmeid?


  • Otse teilt, kui esitate need, registreerudes CityBee mobiilirakenduses.


Mis eesmärgil kasutatakse teie isikuandmeid?


  • Kõiki nimetatud andmeid kasutatakse selleks, et saaksime õigesti väljastada raamatupidamisdokumente ja deklareerida teile osutatud teenuseid riigiasutustele.


Kellele võime edastada teie isikuandmeid?


  • Selleks, et saaksime tagada Veebilehe jagude „Iseteenindus“ ja (või) „Arve“ (kus on esitatud ülalnimetatud raamatupidamisdokumendid) nõuetekohase toimimise, edastame teie isikuandmeid meie kaasatud andmetöötlejatele (näiteks IT teenuse pakkujatele jne);
  • Andmeid saab edastada ka riigiasutustele – maksuametile (nagu näiteks Tolli- ja maksuamet), konsultantidele; audiitoritele jne. 


Märgime, et Teie isikuandmeid edastatakse ainult neile kolmandatele isikutele, kes tagavad isikuandmete nõuetekohase töötlemise ja kaitse. Teie isikuandmeid ei edastata kolmandatesse riikidesse (st väljapoole Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda) ega rahvusvahelistele organisatsioonidele.


Millistel seadusliku töötlemise tingimustel töötleme teie isikuandmeid?


  • Kui teile on osutatud teenuseid ja (või) on saadud makse osutatud teenuste eest, peame järgima õigusaktidega meile sätestatud kohustusi koostada nõuetekohaselt Ettevõtte raamatupidamine ja säilitada raamatupidamisdokumente, seetõttu töötleme teie isikuandmeid, järgides määruse artikkel 6 lg 1 p c), st isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks (mis on sätestatud riiklikes õigusaktides).


Kui kaua me teie isikuandmeid töötleme (säilitame)?


  • Teile väljastatud raamatupidamisdokumente ja muid seotud isikuandmeid säilitame: kuni 10 aastat vastavalt riiklikele õigusaktidele. 


Klienditeeninduse ja teavitamise kvaliteedi parandamine (Telefonikõnede salvestamine)


Milliseid teie isikuandmeid me töötleme?

Selleks, et saaksime tagada teie nõuetekohase teenindamise ja teavitamise, mis toimub telefonikõnede vahendusel, töötleme (salvestame ja säilitame) alljärgnevaid teie isikuandmeid:

  • Vestluse salvestus;
  • Telefoninumber;
  • Vestluse tehnilised andmed (kuupäev, kestus jne).


Mil moel saame teie andmeid?


  • Otseselt teilt, kui te helistate meile avalikustatud telefoninumbritel, et tellida teenuseid, teavitada tekkinud raskustest või selleks, et saada meilt teavet. Me salvestame vaid sissetulevad kõned, mille salvestamisest teavitame isikuid vastavasisulise teatega enne vestluse algust;


Mis eesmärgil kasutatakse teie isikuandmeid?


  • Telefoninumbrit ja tehnilisi vestluse andmeid me kasutame selleks, et vajadusel saaksime kergemini leida vestluse salvestuse ja tuvastada helistaja isikusamasuse;
  • Vestluse salvestust kasutame me teeninduskvaliteeti hinnates ja (või) tõestusena esitatud kaebusest või muust küsimusest.


Kellele võime edastada teie isikuandmeid?


  • Selleks, et saaksime hinnata ja pidevalt parandada telefoni teel osutatavat teenindust, võime anda ligipääsu teie isikuandmetele oma töötajatele ja kaasatud andmete töötlejatele (nt kõnekeskusele, IT teenuste osutajale, konsultantidele jne);
  • Andmeid võib esitada ka pädevatele asutustele ja (või) õiguskaitseasutustele (näiteks kohtutele, politseile või teistele järelevalveasutustele); juriidiliste teenuste osutajatele; kindlustusettevõtetele jne. Kuid teie andmeid edastatakse ainult siis, kui neid nõutakse kehtivate õigusaktide alusel ja vaid õigusaktides sätestatud korras, et tagada meie õigused, meie klientide, töötajate ja ressursside turvalisus, esitada, täita ja (või) kaitsta juriidilisi nõudeid.


Märgime, et Teie isikuandmeid edastatakse ainult neile kolmandatele isikutele, kes tagavad isikuandmete nõuetekohase töötlemise ja kaitse. Teie isikuandmeid ei edastata kolmandatesse riikidesse (st väljapoole Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda) ega rahvusvahelistele organisatsioonidele.


Millistel seadusliku töötlemise tingimustel töötleme teie isikuandmeid?


  • Kui võtate meiega ühendust telefoni teel ja olete ära kuulanud teabe selle kohta, et vestlus salvestatakse, ja jätkate vestlust, annate oma nõusoleku selliseks isikuandmete töötlemiseks, seetõttu töötleme teie isikuandmeid, juhindudes määruse artikkel 6 lõige 1 punktist a), st andmesubjekt on andnud nõusoleku töödelda oma isikuandmeid ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil.


Kui kaua me teie isikuandmeid töötleme (säilitame)?


  • Teie vestluse salvestusi ja muid sellega seotud isikuandmeid säilitame 6 kuud arvestades vestluse lõpukuupäevast. Vestluse salvestused, milles on fikseeritud teatud sündmuse asjaolud (näiteks lepingu sõlmimine/ lõpetamine, kaebuse esitamine / menetlemine jne), liigitatakse teiste, selles poliitikas nimetatud, eesmärkide töötlemise hulka ja neid säilitatakse kui tõestusmaterjale teatud perioodi jooksul.


Taotluste, kaebuste, nõudmiste haldamine (Päringute menetlemine)


Milliseid teie isikuandmeid me töötleme?

Selleks, et saaksime hinnata ja lahendada teie taotlusi, kaebusi, nõudeid või muid päringuid, millega pöördute meie poole, ning veendumaks, et need on põhjendatud, ning vastuse esitamiseks ja (või) selleks, et esitada, täita või kaitsta õiguslikke nõudeid, töötleme alljärgnevaid teie isikuandmeid:

  • Eesnimi;
  • Perekonnanimi;
  • Kontaktandmed (näiteks aadress, e-posti aadress, telefoninumber); 
  • Kaebuse või muu päringu asjaolude kirjeldus;
  • Dokumendid, mis kinnitavad kaebust.


Mil moel saame teie andmeid?


  • Otse teilt ja (või) teie esindajalt, kui saadate meile oma taotlusi, kaebusi, nõudeid või muid päringuid meie esitatud kontaktandmetel (nt aadressil, e-posti aadressil, telefonil, avalikus ruumis, sealhulgas ka kommunikatsioon sotsiaalvõrgustikus jne).


Mis eesmärgil kasutatakse teie isikuandmeid?


  • Teie esitatud kaebuse või muu päringu asjaolude kirjeldust ja seda tõendavaid dokumente kasutame selleks, et saaksime hinnata teie päringus esitatud asjaolusid ja veenduda nende põhjendatuses;
  • Teie eesnime, perekonnanime, kontaktandmeid kasutame selleks, et saaksime teid identifitseerida (st tuvastada pöörduva isiku isikusamasuse) ja esitada teile vastuse päringule.


Kellele võime edastada teie isikuandmeid?


  • Selleks, et saaksime hinnata teie esitatud kaebuse või muu päringu asjaolusid ja veenduda nende põhjendatuses, võime teie isikuandmed edastada teenuseid pakkuvatele isikutele (advokaatidele, kohtutäituritele, konsultantidele jne). 
  • Lisaks võime neid andmeid esitada ka pädevatele asutustele ja (või) õiguskaitseasutustele (näiteks kohtutele, politseile või teistele järelevalveasutustele); inkassoteenuste osutajatele; kindlustusettevõtetele jne. Kuid teie andmeid edastatakse ainult siis, kui neid nõutakse kehtivate õigusaktide alusel ja vaid õigusaktides sätestatud korras, et tagada meie õigused, meie klientide, töötajate ja ressursside turvalisus, esitada, täita ja (või) kaitsta juriidilisi nõudeid.


Märgime, et Teie isikuandmeid edastatakse ainult neile kolmandatele isikutele, kes tagavad isikuandmete nõuetekohase töötlemise ja kaitse. Teie isikuandmeid ei edastata kolmandatesse riikidesse (st väljapoole Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda) ega rahvusvahelistele organisatsioonidele.


Millistel seadusliku töötlemise tingimustel töötleme teie isikuandmeid?


  • Kui olete esitanud kaebuse, nõude või muu päringu seoses teie rikutud õiguste ja (või) seadusega kaitstud huvidega, on meil kohustus menetleda teie päringut ja esitada teile vastus, seetõttu töötleme teie isikuandmeid, järgides määruse artikkel 6 lg 1 p c), st isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks (mis on sätestatud riiklikes õigusaktides);
  • Kui esitate meile taotluse, märkuse, arvamuse või muu päringu, mis ei ole seotud teie õiguste ja seadusega kaitstud huvide rikkumisega, annate oma nõusoleku, et me saaksime tutvuda teie päringuga ja esitada vastuse, seetõttu töötleme teie isikuandmeid, juhindudes määruse artikkel 6 lõige 1 punktist a), st andmesubjekt on andnud nõusoleku töödelda oma isikuandmeid ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil.


Kui kaua me teie isikuandmeid töötleme (säilitame)?


  • Teie esitatud kaebusi, taotlusi, märkusi, arvamusi, nõudeid või muid päringuid töötleme kogu päringu menetlemise aja ja säilitame 3 kuud pärast menetlemiskuupäeva lõppu (välja arvatud avalikus ruumis esitatav kommunikatsioon). Isikuandmeid võib säilitada kauem, kui selle aja jooksul pole kaebust või taotlust, märkust, nõuet, arvamust või muud päringut jõutud lõpuni menetleda või menetlemine jätkub, samuti kui isikuandmeid on vaja, et kaitsta meie või kolmandate isikute õigustatud huve, nt seaduses sätestatud aegumistähtaja või õigusliku vaidluse korral. Kui kaebus on lahendatud kokkuleppe allkirjastamisega, säilitame teie isikuandmeid 10 aastat.


Andmete kogumine teile edastatavate oluliste teadete kohta.


Neil juhtudel, kui saadame teile olulisi sõnumeid, st teavet, mis on seotud teenuslepinguga (nt lepingutingimuste muutmine, täiendamine; teenuse hinna muutmine jne) ja (või) kaebuste / pretensioonide / nõuete või samalaadsete päringute käsitlemisega seotud teatisi (nt vastused teie pretensioonidele, kaebustele, kirjavahetus vaidluse lahendamisel jms), on meil õigustatud huvi veenduda, et teid on teavitatud viimastest muudatustest Lepingus ja (või) teenuste Eeskirjade muutmisest ning koguda tõendeid selle kohta, et seda tüüpi teade on teile edastatud ja teie poolt läbi loetud (avatud). Seetõttu jälgime seda tüüpi sõnumite saatmisel täiendavalt seda sõnumit, st kogume statistilist teavet teile edastatud sõnumite kohta (näiteks sõnumi nimetus, teate edastamise fakt ja kuupäev, sõnumi avamise (lugemise) fakt ja kuupäev, sõnumis oleva lingi avamise fakt ja kuupäev jne). 


Nimetatud isikuandmete (teate statistilise teabe) kogumine toimub lepingu nõuetekohase täitmise ja (või) kaebuste menetlemise eesmärgil ja juhindudes määruse artikkel 6 lg 1 p f), st isikuandmete töötlemine on vajalik, et oleks tagatud Ettevõtte seaduslikud huvid kaitsta oma varalisi huve. Neid andmeid säilitatakse Kliendikontol kogu lepingu täitmise ja (või) kaebuse / päringu nõude menetlemise perioodi jooksul ja 5 aastat arvestades teate edastamise päevast.


Esindatuse ja tuntuse suurendamine avalikus ruumis (Kommunikatsioon sotsiaalvõrgustikes)


Selleks, et saaksime nõuetekohaselt esindada Ettevõtet ja suurendada meie tuntust avalikus ruumis, haldab Ettevõte alljärgnevaid sotsiaalvõrgukontosid:

 @CityBeeCarSharing, aadressil: https://www.facebook.com/CityBeeEstonia/; 

 

@citybee_lithuania, aadressil: https://www.instagram.com/citybeeestonia/.

 

Milliseid teie isikuandmeid me töötleme?


Selleks, et saaksime suhelda teiega sotsiaalvõrgus, töötleme alljärgnevaid teie isikuandmeid:

  • Eesnime ja perekonnanime (nimetust);
  • Teavet kommunikatsiooni kohta kontol („meeldib“, „jälgin“, „kommenteerin“, „jagan“ jne);
  • Fotosid (profiilifotosid ja (või) neid, kus on märgitud Ettevõte);
  • Edastatud teateid;
  • Teavet teadete kohta (sõnumi saamise aega, sõnumi sisu, sõnumi lisasid, kirjavahetuse ajalugu jne);
  • Teavet osalemise kohta Ettevõtte korraldatavatel üritustel ja (või) mängudes (osalemine, mitteosalemine, huvitumine, mängureeglite täitmine jne);
  • Teavet Ettevõtte hindamise kohta (hindamisel saadud punktid, arvamus jne);


Mil moel saame teie andmeid?


  • Otse teilt (sotsiaalvõrgu kontol), kui suhtlete meiega (kasutades sotsiaalvõrgustikes olevaid tööriistu, nt „Messenger“, või kasutades Veebilehel jagu „Otseabi“) ja (või) külastate meie hallatavaid sotsiaalkontosid ja (või) Veebilehte.


Mis eesmärgil kasutatakse teie isikuandmeid?


  • Kõik ülalnimetatud teie isikuandmeid on kasutuses omavaheliseks kommunikatsiooniks avalikus ruumis, st sotsiaalvõrkudes.


Kellele võime edastada teie isikuandmeid?


  • Selleks, et saaksime tagada ettevõtte nõuetekohase esindamise avalikus ruumis ja pidevalt teiega suhelda, võime teie andmeid edastada kaasatud andmete töötlejatele (näiteks reklaamiagentuuridele, konsultantidele jne);
  • Andmeid võib esitada ka pädevatele asutustele ja (või) õiguskaitseasutustele (näiteks kohtutele, politseile või teistele järelevalveasutustele); juriidiliste teenuste osutajatele jne. Kuid teie andmeid edastatakse ainult siis, kui neid nõutakse kehtivate õigusaktide alusel ja vaid õigusaktides sätestatud korras, et tagada meie õigused, meie klientide, töötajate ja ressursside turvalisus, esitada, täita ja (või) kaitsta juriidilisi nõudeid. 
  • Märgime, et Teie isikuandmeid edastatakse ainult neile kolmandatele isikutele, kes tagavad isikuandmete nõuetekohase töötlemise ja kaitse. Teie isikuandmeid ei edastata kolmandatesse riikidesse (st väljapoole Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda) ega rahvusvahelistele organisatsioonidele.


Pöörame teie tähelepanu asjaolule, et sotsiaalvõrgustikes edastatud isikuandmeid töödeldakse koos sotsiaalvõrgustiku halduriga (nt Facebookis ja (või) Instagramis), seetõttu selleks, et laiemalt tutvuda isikuandmete töötlemisega sotsiaalvõrgustikes, pakume võimalust tutvuda ka sotsiaalvõrguhalduri privaatsuspoliitikaga.


Millistel seadusliku töötlemise tingimustel töötleme teie isikuandmeid?


  • Suheldes meiega ja (või) külastades meie hallatavat kontot ja meie veebilehte, annate oma nõusoleku, et me saaksime tutvuda teie esitatud kommunikatsiooniga ja vastata sellele, seetõttu töötleme teie isikuandmeid, juhindudes määruse artikkel 6 lõige 1 punktist a), st andmesubjekt on andnud nõusoleku töödelda oma isikuandmeid ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil.


Kui kaua me teie isikuandmeid töötleme (säilitame)?


  • Teie esitatud isikuandmeid töötleme me nii kaua, kuni te võtate nõusoleku tagasi (st kustutate isikuandmed kontolt), kuid mitte kauem kui Ettevõtte konto kustutamiseni. Anname teada, et isikuandmeid töötleme vaid sotsiaalvõrgu halduri platvormil, seetõttu määratakse täpsed töötlemise eesmärgid ja tingimused kindlaks platvormi vastutava töötleja poolt.
  • Keelatud kommunikatsiooni korral (nt laim, Ettevõtte reputatsiooni halvustamine jne) võime seda kommunikatsiooni säilitada kui tõestust vastava perioodi vältel, et kaitsta oma kahjustatud õigusi või õigustatud huve (st kogu mittekohtuliku, kohtueelse või kohtuvaidluse perioodi vältel).


Rohkem teavet teie isikuandmete töötlemise kohta CityBee mobiilirakenduses leiate CityBee mobiilirakenduse privaatsuspoliitikas.


Rohkem teavet meie kasutatavate küpsiste kohta leiate CityBee mobiilirakenduse küpsiste poliitikas.


  1. Milliseid õigused teil on ja kuidas saate neid ellu viia?


Andmesubjektidel, kelle isikuandmeid me töötleme, on järgmised õigused: 

  • tutvuda oma isikuandmetega ja saada nende koopia;
  • taotleda ebaõigete või mittetäielike isikuandmete parandamist või piiramist;
  • taotleda isikuandmete ülemäärase või ebaseadusliku töötlemise lõpetamist või piiramist;
  • keelduda oma isikuandmete töötlemisest; 
  • taotleda oma isikuandmete edastamist süsteemselt, arvutiloetavas vormingus;
  • ükskõik millal tühistada oma nõusolek, kui töötlemine põhineb andmesubjekti nõusolekul (vastavalt artikli 6 lõike 1 punktile a). Andmesubjekti nõusoleku tühistamine ei mõjuta andmetöötluse seaduslikkust enne nõusoleku tühistamist;
  • esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile (info@aki.ee). 


Ettevõte ei teosta teie isikuandmete profileerimist, mille alusel võetakse vastu automaatsed otsused ja mis võiksid tekitada teile juriidilisi tagajärgi või osutada teile suurt mõju. 


Andmesubjektil on võimalik oma õigusi teostada, esitades Ettevõttele isiklikult (Ettevõtte töötajale) kirjaliku taotluse posti teel, esindaja kaudu, või elektrooniliste sidevahendite kaudu – e-posti teel info@citybee.ee, kirjalikult aadressil Telliskivi 60a, Tallinn 10412. 


Esitades taotluse, on andmesubjekt kohustatud kinnitama oma isikusamasuse ühel alljärgnevatest viisidest: 

  • esitades taotluse Ettevõtte töötajale, esitades samas ka kehtiva isikusamasust kinnitava dokumendi; 
  • esitades taotluse posti teel või kulleri kaudu, lisades ka kehtiva isikusamasust kinnitava dokumendi koopia, mis on kinnitatud õigusaktides sätestatud korras; 
  • esitades taotluse elektrooniliselt, kinnitades selle elektrooniliste sidevahendite kaudu, mis võimaldavad isikut identifitseerida (nt mobiil-ID, digiallkirjaga jne).


Saanud teie taotluse andmesubjekti õiguste ellu viimise kohta, esitame viivitamata, kuid mitte hiljem kui ühe kuu jooksul pöördumise saamise päevast teile vastuse. Seda perioodi võib vajadusel pikendada veel üheks kuuks, võttes arvesse taotluste keerulisust ja arvu. Sellisest pikendamisest teavitatakse teid eraldi ühe kuu jooksul. Teave esitatakse teile tasuta. Kui andmesubjekti taotlused on ilmselgelt alusetud või ebaproportsionaalsed, seda eelkõige nende korduva sisu tõttu, on meil õigus nõuda põhjendatud tasu (st paluda hüvitada halduskulud) või keelduda andmesubjekti taotluse alusel meetmeid rakendamast.


Vastus esitatakse teie taotluses palutud viisil. Kui taotluses ei ole esitatud viisi vastuse saamiseks, edastatakse vastus teile samal viisil, nagu oli esitatud teie taotlus.


  1. Millised on teie kohustused ja vastutus? 


Vastutate esitatud isikuandmete õigsuse, täpsuse ja põhjalikkuse eest. Seetõttu, kui muutuvad teie isikuandmed (mis on vajalikud ülalnimetatud eesmärkide saavutamiseks), on teil kohustus viivitamata muutunud isikuandmetest teavitada Ettevõtet. 


Esitades oma isikuandmed, võtate kogu vastutuse oma isikuandmete esitamise õigsuse eest ja vastutate meie ja (või) kolmandate isikute kahjude eest, mis võivad tekkida seoses selliste isikuandmete ebaseadusliku töötlemisega.


  1. Kuidas me kanname hoolt teie isikuandmete turvalisuse eest?


Töödeldes teie isikuandmeid, rakendame asjakohaseid korralduslikke ja tehnilisi isikuandmete kaitsemeetmeid, mis aitavad kaitsta teie isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku avaldamise, hävitamise, muutmise või ka muu ebaseadusliku tegevuse eest. Need vahendid valitakse, võttes arvesse riski, mis võib tekkida teie kui andmesubjekti õigustele ja vabadustele. 


Praegusel ajal me tagame range ligipääsu kontrolli töödeldavatele isikuandmetele, võimaldades seda vaid nendele töötajatele, kellele teie isikuandmed on vajalikud nende tööülesannete täitmiseks, ja jälgime, kuidas nad kasutavad antud ligipääsu. Ligipääs isikuandmetele tagatakse, kasutades vastava tasemega salasõnu ja sõlmides konfidentsiaalsuse kokkuleppeid isikutega, kellel on ligipääs teie isikuandmetele.


Kõik Ettevõtte töötajad, kellel on ligipääs teie isikuandmetele, on tutvunud isikuandmete kaitse nõuetega ja on kohustatud tagama töödeldavate isikuandmete konfidentsiaalsuse.


  1. Kuhu pöörduda, kui teil on veel küsimusi?


Võimalike küsimuste korral võtke meiega ühendust e-posti aadressil: info@citybee.lt või helistage telefonile +372 600 5888.