Avarii korral käituge vastavas riigist kehtivate liikluseeskirjade järgi.
Kui avarii on kerge, selles osaleb ainult kaks autot ja ohvreid pole, täidetakse liiklusõnnetuse teade, mille leiate kindalaekast. Kui tekivad lahkhelid avarii süüdlase määramise küsimuses, tuleb kutsuda politsei.
Tehke liiklusõnnetusest mõned selged fotod ja jagage neid meiega läbi rakenduse vestlusakna.
Kõigil juhtudel tuleb sündmusest teavitada ka CityBeed telefonil +372 600 0160 ja fotod saata e-posti aadressile info@citybee.ee.
CityBee kasutamisel ei pea sa ise kütuse eest maksma – maksad ainult läbitud aja ja kilomeetrite eest.
Tankimine on lihtne!
Mine ükskõik millisesse meie partner Circle K bensiinijaama. Ava CityBee rakendus ja alusta tankimist. Järgi lihtsaid juhiseid, tangi ja asu teele!
Kui kütust on paagis alla veerandi ja tangid täis, saad tankimise eest 2 eurot allahindlust.
Samm-sammult tankimise juhend
Lähedamal asuvate tanklate nägemiseks vaata rakenduses broneerimiskaarti. Puuduta jaama peale, et saada üksikasjalikud juhised, seejärel sõida sinna.
Kohale jõudes puuduta teavitust või ava CityBee rakendus, mine broneerimise juurde ja vali „Tankimine“.
Rakendus kuvab saadaolevaid tanklaid. Vali oma tankla, aktiveeri see ja oota kinnitust.
Kui kuvatakse teade „Tankimiseks valmis“, võta püstol kätte ja alusta tankimist. Kui oled lõpetanud, tagasta püstol. Rakendus värskendab tankimise olekut automaatselt.
Kui otsustad mitte tankida, saad broneeringu tühistada kahel viisil:
a) Käsitsi tühistamine: võta tankimispüstol ja tagasta see kohe – tankimine tühistatakse.
b) Automaatne tühistamine: kui tankimispüstolit ei võeta, tühistab rakendus tankimise automaatselt pärast 2-minutilist tegevusetust.
Harvadel juhtudel pead võib-olla kütusekaarti kasutama. See juhtub siis, kui pump ei tööta rakenduse kaudu või kui tangid väljaspool Balti riike. CityBee rakendus kuvab sinu aktiivse broneeringu all PIN-koodi ja kütuseliiki.
Kõik CityBee tellimusplaanid on kehtivad 30 päeva alates ostukuupäevast. Kui sa ei kasuta selle aja jooksul kõiki plaanis sisalduvaid sõite ära, ei uuendata sinu plaani automaatselt ning kasutamata sõitude eest raha ei tagastata.
CityBee tellimus on igakuine sõiduplaan, mis võimaldab sul sõita palju soodsamalt võrreldes jooksvalt tasudes hinnastusega ja pakub tellijatele eksklusiivseid eeliseid. Kui valid tellimusplaani fikseeritud hinnaga, saad kindla arvu sõite. Iga sõit sisaldab eelnevalt määratud arvu kilomeetreid ja minuteid. Minimaalset sõiduhinda ei rakendata ühegi tellimusplaani puhul. Sul on aega 30 päeva alates ostmisest, et oma sõidud ära kasutada. Olenemata sõitude arvust sisaldab CityBee igakuine tellimusplaan järgmisi eeliseid:
– Tasuta parkimine CityBee kollases parkimistsoonis.
– BeeChill tasu kaasneb iga sõiduhinnaga ja kui teavitad meid viivitamatult, katab see liiklusõnnetuse korral täielikult kahju. Muud erandid on toodud teenuse kasutustingimustes.
CityBee tellimusplaan on kehtiv 30 päeva alates ostukuupäevast. Kasutamata sõidud ei kandu edasi järgmisesse plaani.
Tõenäoliselt on Teil juba selle e-postiga seotud CityBee konto, kuid sellel on märgitud teine telefoninumber. Võtke meiega ühendust e-posti teel info@citybee.ee või telefonil + 372 600 0160 ja me aitame Teil selle probleemi lahendada.
CityBee rakenduses kollasega märgitud parkimistsoonidel on tavaliselt määratud lisatasu, kui alustad või lõpetad sõidu selles alas. See tasu ei kehti kasutajatele, kellel on aktiivne CityBee tellimus. Kollases CityBee parkimistsoonis ei arvestata tasu isegi siis, kui sõit algab tellimusega, kuid lõpeb jooksvalt tasudes hinnastuse järgi, kuna tellimusplaanis määratud kilomeetrid ja/või minutid on ületatud.
Kui tellimusperioodi jooksul ostetakse täiendavaid sõite ehk sõidupakette, siis kollases parkimistsoonis ei kehti CityBee lisatasu soodustus paketisiseste sõitude puhul.
CityBee parkimistsoonide kohta saad täiendavat teavet siit.
Kui kasutad kõik CityBee tellimuses sisalduvad sõidud enne plaani aegumist ära, saad soovi korral osta uue tellimusplaani.