Kasutustingimused
CityBee kasutustingimustega saad tutvuda siin:
Iga CityBee tellimusega tehtud sõidu järel saad e-kirja teavitusega, kus on kirjas, kui palju sõite on veel jäänud. Samuti saad oma järelejäänud sõite vaadata CityBee rakenduses, valides oma sõiduks soovitud auto.
BeeChill tasu katab sinu kahju õnnetusjuhtumi korral, milles oled ise süüdi. Pea meeles, et õnnetusjuhtumist tuleb meile viivitamatult teatada.
On siiski teatud olukordi, kus BeeChill ei kata kahjusid. Need erandid on kirjeldatud meie kasutustingimustes (punkt 7.17) ja hõlmavad selliseid juhtumeid nagu:
intsidendist meile teatamata jätmine;
alkoholi või narkootikumide mõju all sõitmine;
liikluseeskirjade rikkumine;
tahtliku või raske hooletuse tõttu toimepandud tegevus.
Et olla kindel, et oled kaitstud, kohaldatakse BeeChill’i tasu iga reisi suhtes, nagu on kirjeldatud meie hinnakirjas. Täielike üksikasjade saamiseks soovitame sul tutvuda kasutustingimustega.
Kui sa unustasid oma isiklikud asjad CityBee autosse, siis sul on võimalus oma asjad kätte saada:
Broneerides ning avades viimase sinu poolt kasutatud auto nagu tavapäraselt.
Sul on võimalus oma isiklikud asjad tasuta kätte saada 24 tunni jooksul peale viimast sõitu.
Sul on 5 tasuta minutit, et oma isiklikud asjad kätte saada, ära lülita mootorit sisse kui sa ei soovi kasutada meie autot. Kui kasutad autot kauem kui 5 minutit, siis hakkab tasuline broneering automaatselt pihta.
Pange tähele: kui te oma asju 24 tunni jooksul ei taasta, leiate selle lingi kaudu auto asukoha, kuhu unustasite need. Kui ei leia otsitavat autot, siis olge kannatlik, keegi kasutab seda praegu:
LT: https://map.citybee.lt/#/main-map
EE: https://map.citybee.ee/#/main-map
LV: https://map.citybee.lv/#/main-map
Kui sul on edasist abi tarvis, siis võta meiega ühendust e-posti info@citybee.ee teel või kasuta meie Citybee rakenduse vestluse funktsiooni.
Sul pole vaja pead murda – vajadusel võtab CityBee meeskond sinuga ühendust ja hoolitseb kõige eest. Tekkinud probleemi puhul võid alati helistada numbril +372 600 0160, ja me abistame sind aega viitmata!
CityBee tellimusplaan on kehtiv 30 päeva alates ostukuupäevast. Kasutamata sõidud ei kandu edasi järgmisesse plaani.
Sõiduki kasutamise aega hakatakse arvutama sõiduki avamise hetkest ja lõpetatakse hetkel, kui auto on mobiilirakenduse abil lukustatud.
Iga kord, kui kasutate CityBeed, maksate vaid auto kasutamise aja ja läbitud kilomeetrite eest. Kütuse või kindlustuse eest tasuma ei pea – selle eest kanname hoolt meie.
Peale auto broneerimist, on sul aega 15 tasuta minutit, et autoni jõuda. Kuid, juhul kui sul ei õnnestu autoni 15 tasuta minuti jooksul jõuda ja sul on lisa aega vaja – sul on alati lihtne võimalus broneeringut pikendada läbi meie rakenduse. Lihtsalt vajuta nupule “Broneering” ja peale seda vali “Pikenda”.
Iga broneeritud minut maksab sama palju kui iga jooksva tasu hinnastusega kehtiv minuti hind.
Sul on võimalik pikendada auto broneeringut kuni 24 tunnini.Kui sa ei vajuta nuppu „Ava“ meie rakenduses, siis broneering lõppeb automaatselt ning sinu kaardilt debiteeritakse kogu summa, mille ajal auto oli sinu poolt broneeritud. Sul on võimalus lõpetada tasuline broneering iga hetk, kuid sinu kaardilt debiteeritakse siiski tasulise broneeringu eest vastav summa.
CityBee kontoga tuleb siduda vähemalt üks maksekaart. Võite siduda ka rohkem kui ühe kaardi ja valida, milliselt kaardilt võetakse enne igat sõitu raha osutatud teenuste eest. Tähtis on, et kaart oleks kas VISA või MasterCard ning sellel oleks aktiveeritud ostude turvaline sooritamine internetis.
Kuidas aktiveerida turvalised ostud internetis?
1. SEB: logige oma internetipanka ja valige üleval menüüribal jaotis „Kontod ja kaardid“ -> „Kaartide nimekiri“. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Kui Teie kaarti valikus ei ole, klõpsake „Maksmine internetis“ ja klõpsake „Käivita“.
2. Swedbank: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis “Kaardid” -> “Turvaline ostlemine internetis”. Siin näete kõiki oma kaarte, mida saab registreerida turvalise internetiostu programmis. Valige soovitud kaart jaotises „Maksmine internetist“ ja klõpsa „Käivita“.
3. Šiaulių bankas: logige oma internetipanka ja vasakul pool asuval menüüribal valige jaotis „Kaardid” -> „Turvaline tasumine”-> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja vajutage „Registreeri” -> sisestage palutud andmed ja kinnitage neid klõpsates nuppu „Sisesta ja allkirjasta” -> varsti muutub kaardi staatus staatuseks „Registreeritud”.
4. Luminor: logige oma internetipanka ja menüüribal valige punkt „Maksekaardid” -> valige maksekaart, millega soovite aktiveeriga turvalised maksed internetis ja avanenud aknas vajutage vajutage „Turvalise tasumise teenuse seaded” -> valige nupp „Telli teenus“ -> sisestage vajalikud andmed, mida pank näitab teile hiljem makse tegemise ajal -> klõpsa „Telli teenus”.
5. Danske: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
6. Citadele: turvalise internetimakse sisselülitamine ei ole vajalik.
CityBee kasutustingimustega saad tutvuda siin: