Kasutustingimused
CityBee kasutustingimustega saad tutvuda siin:
Kleebise, mis näitab, mis tüüpi kütust võib autos kasutada, leiate päikesesirmilt ja kütusepaagi korgilt (sees ja väljas).
CityBees on registreerimine üpris lihtne ja kiire. Teil ei ole vaja mitte kuhugi sõita – registreeruge mobiilirakenduses ja hakake kasutama! Registreeruda saate lausa mõne minutiga.
Loomi tohib autos vedada ainult spetsiaalselt selleks ette nähtud loomade transportimiseks mõeldud puurides. Samuti tuleb hoolt kanda, et pärast auto kasutamist oleks auto puhas ja korras 😉
Каждый электромобиль CityBee в зависимости от емкости его батареи имеет разный пробег, на который довольно сильно влияют и погодные условия, например, пробег будет больше при температуре +15 °C, а не -10 °C.
VW e-Crafter: Теплым летом ~ 130 км, холодной зимой ~ <85 км.
Точное расстояние, которое может преодолеть автомобиль, вы можете увидеть на переднем информационном экране за рулем, проехав на автомобиле хотя бы 5 км.
After using the CityBee car, return the vehicle to the desired CityBee parking zone. The zone is the area marked in orange on the CityBee app map where you can successfully complete the trip. After completing the trip and parking, make sure that you have not left your belongings in the car, as well as that you have not taken car documents or accessories with you. Remember to leave the key in the car, put it in the same place you picked it up, or leave it in a place where another customer can easily find it. Make sure all windows and sunroof are closed. When you get out of the car, open the active reservation in the mobile app and select the “End trip” command and confirm this action. Check that the car door has been locked successfully.
If the CityBee car does not lock when you try to complete the booking and lock it (by clicking the “End Trip” button on the mobile app), please contact us by phone:8 700 77084 – a 24-hour hive help center will help you.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Lisaks Tallinna linna südalinna ja kesklinna parkimistsoonile on võimalus CityBee tsooni sees parkida ja sõitu lõpetada järgnevates eraparklates:
Europark: Renti saab lõpetada kõikides avatud Europarki parklates (välja arvatud tõkkepuuga parklad ja parkimismajad) Tallinnas, mis on märgitud CityBee kaardil.
Parkimisel järgige parkimiskorda ning liiklusreegleid. Parklates ja parkimistsoonides, mida antud nimekirjas ei ole, on klient parkimistasude tasumise eest ise vastutav.
Korteriühistu aladel ja erilubadega aladel ei ole lubatud parkida ega sõitu lõpetada isegi siis, kui rakenduses näitab rohelist ala.
Broneeringu ajal ja/või pärast broneeringut väljastatud parkimistrahvid vaidlustatakse parkimist korraldavale ettevõttele vastutava isiku andmetega, kui see ei ole võimalik tasub CityBee parkimistrahvi ja vormistab vastutavale isikule ümber.
*Soodustussüsteem ON lõpetatakse 1. märtsil. Kogunenud soodustust saab kasutada rakenduses märgitud kehtivusaja jooksul ja pärast 1. märtsi.*
Allahindlus ON rakendub kõikidele CityBee eraklientidele, kes on nõustunud kasutustingimustega ning on viimase 3 kuu jooksul kasutanud CityBee teenuseid.
ON rakendub ka klientidele, kes on oma kontodele lisanud ettevõtte maksekaardi ja saavad ettevõtte nimel arveid.
Ettevõtte poolt korraldatavate kampaaniate ajal rakendatakse erineva suurusega allahindlusi. Kampaaniad avaldatakse veebisaidil ja/või mobiilirakenduses.
CityBee kasutustingimustega saad tutvuda siin: