ee
en

Muudatus sõidukijagamisturul: CityBee muudab oma nime BeeChilliks

October 16, 2024

Üle viie aasta Eesti sõidukijagamise turul tegutsenud CityBee muudab oma nime – nüüdsest tegutseb ettevõte BeeChill nime all. Muudatusega soovib ettevõte vähendada liiklusõnnetustest tulenevat ärevust ja stressi ning kutsuda liiklejaid üles suuremale üksteisemõistmisele.

Igaüks on tuttav sõidu ajal tekkiva stressi ja ärevusega. Seda võivad põhjustada mitmed tegurid, nagu uus marsruut, harva esinevad liiklusmärgid, vähene sõidukogemus või kellegi teise autoga sõitmine. Tundmatut autot kasutades võib tekkida ka hirm, et kui sõidukiga peaks midagi juhtuma, siis tuleb maksta trahvi või remondikulud.

BeeChilli tegevjuhi  Greta Januškaitė-Karvelienė sõnul on ettevõtte eesmärk suurendada liiklejate omavahelist mõistmist ning muuta seeläbi sõidukijagamise turu head tava. “Nii meie klientide kui teiste liiklejate turvalisus on meie prioriteet,  teeme selle tagamiseks kõik endast oleneva. Samal ajal soovime muuta sõidukijagamisteenuse tarbijale mugavamaks, vähendades õnnetustest ja liikluskahjudest tulenevat stressi. Mõistame, et igaühel võib ette tulla olukordi, kus sõiduk saab tahtmatult viga – see on inimlik. Usaldame oma kasutajaid ning teame, et nad liiklevad vastutustundlikult. Seetõttu soovime neile veelgi enam vastu tulla ning pakkuda õnnetuste puhul n-ö pehmet maandumist, mis aitab vähendada õnnetustest tekkivat ebamugavust ja ootamatuid kulutusi,” selgitas Januškaitė-Karvelienė.

Ettevõtte sõnul sõidab 99% juhtidest vastutustundlikult ja valdav osa tekkivatest kahjustustest on väikesed vigastused, kriimustused või muud tahtmatud kahjustused. Statistikast nähtub, et kõige sagedasemad kahjustused esinevad auto esi- ja tagaosal ning talvistes tingimustes suureneb kahjustuste arv 10%. Siiski võivad isegi väiksemad kriimustused põhjustada ärevust, stressi ja ebamugavust.

Greta Januškaitė-Karvelienė sõnul on ettevõtte ajutine nimi BeeChill osa ettevõtte uuest kommunikatsioonikampaaniast, mille eesmärk on peegeldada tarbijatele ettevõtte väärtusi ja luua usalduslik kliendisuhe. 

BeeChill toob kaasa muutusi

Kasutajakogemuse parandamiseks palub ettevõte nüüdsest enne sõitu oma auto üle vaadata ja teavitada ettevõtet, kui ilmneb sõidukõlbmatuks muutvaid kahjustusi.  See tähendab, et sõidukitelt eemaldatakse ka seni kasutatud kahjustusi märkivad kleebised.

Kui kasutaja põhjustab liiklusõnnetuse ja teavitab sellest BeeChilli, siis katab ettevõte kõik õnnetusega kaasnevad kahjud, välja arvatud juhtudel, kui õnnetus põhjustatakse joobeseisundis, juht lahkub õnnetuspaigalt või rikub muul moel liikluseeskirju.

Kahjude katmiseks rakendub alates 16. oktoobrist igale sõidule BeeChill tasu 1,49 eur, mis asendab seni kehtinud sõidualustuse tasu (0,99 eur). Sellega kaotatakse ka seni liiklusõnnetuste puhul kehtinud omavastutuse tasu summas 600 eur.

“Muudatusega soovime tõsta teadlikkust ja julgustada uusi juhte sõidukijagamist enesekindlamalt kasutama. See ei ole suur muutus ainult meie ettevõttele, vaid kogu liikuvussektorile. Usume, et see muudab ka tarbijate suhtumist sõidukijagamisse veelgi positiivsemaks. BeeChill tasu kehtestamine on osa ettevõtte pikaajalisest strateegiast, mis jääb kehtima ka peale ajutist nimevahetust, ” lisas Januškaitė-Karvelienė.

Kõik, mida vajad, on CityBee rakendus!

Laadi alla rakendus, registreeru vaid 60 sekundiga ja asu teele!