Liiklusõnnetuse korral järgige vastava riigi liikluseeskirju, kus õnnetus juhtus. Kui avarii on kerge, selles osaleb ainult kaks autot ja ohvreid pole, siis täidetakse liiklusõnnetuse teade, mille leiate kindalaekast. Kui tekivad lahkhelid avarii süüdlase määramise küsimuses, tuleb kutsuda politsei.
Igal liiklusõnnetuse teatel peab olema kirjas avarii põhjustaja ja kannatanu. Joonisel peab täpsustama, mitu sõidukit osales kokkupõrkes ning teisel lehel peab kirjeldama situatsiooni, märkima süüdlase ja allkirjastama.
TÄHELEPANU!
Liiklusõnnetuse teate täitmisel pidage meeles, et mõlemad osalised peavad kirja panema oma kontaktid ning allkirjastama mõlemad koopiad. Ära unusta ära täita asjaolude osa (12) – see on kohustuslik.
Näide liiklusõnnetuse teatest:
Avalduse leiad ka digitaalsel kujul: https://pood.seesam.ee/et/claims/mtplclaim.
Kui tangite mesilase, milles on kütust alla 25%, saate kontole allahindlust 2€.
TÄHELEPANU! Auto tankimise allahindlus rakendub ainult siis, kui kütus langeb alla 1/4 paagi mahust ja kui tangid auto täis ning allahindlust antakse vaid üks kord Teie reisi jooksul.
Kuidas tankida: https://intercom.help/citybee/et/articles/4890184-kas-on-vaja-maksta-kutuse-eest.
Miinimumtasu võetakse endiselt juhul, kui sõidu maksumus on vähem kui 1,29 EUR. Pärast seda rakendatakse allahindlusi.
Aitäh, et hoolitsete meie mesilase eest!
Ise selle eest hoolitsema ei pea. Piisab, kui helistate meile telefoninumbril +372 600 0160 ja kirjeldate oma probleemi, et meie valvemeeskond saaks hakata seda kohe lahendama.
Lisaks Tallinna linna südalinna ja kesklinna parkimistsoonile on võimalus CityBee tsooni sees parkida ja sõitu lõpetada järgnevates eraparklates:
Europark: Renti saab lõpetada kõikides avatud Europarki parklates (välja arvatud tõkkepuuga parklad ja parkimismajad) Tallinnas, mis on märgitud CityBee kaardil.
Parkimisel järgige parkimiskorda ning liiklusreegleid. Parklates ja parkimistsoonides, mida antud nimekirjas ei ole, on klient parkimistasude tasumise eest ise vastutav.
Korteriühistu aladel ja erilubadega aladel ei ole lubatud parkida ega sõitu lõpetada isegi siis, kui rakenduses näitab rohelist ala.
Broneeringu ajal ja/või pärast broneeringut väljastatud parkimistrahvid vaidlustatakse parkimist korraldavale ettevõttele vastutava isiku andmetega, kui see ei ole võimalik tasub CityBee parkimistrahvi ja vormistab vastutavale isikule ümber.
Ei, „Circle-K“ kaardiga ei saa klaasipesuvedelikku osta.
*Soodustussüsteem ON lõpetatakse 1. märtsil. Kogunenud soodustust saab kasutada rakenduses märgitud kehtivusaja jooksul ja pärast 1. märtsi.*
Iga kuu alguses teavitatakse sind CityBee rakenduses sulle määratud ON tasemest. Samuti saab infot oma praeguse ON taseme kohta alati kontrollida CityBee rakenduse jaotises “CityBee ON”, mille leiad rakendusest vajutades “Menüü”.
Kui pikaajalise rendi ajal auto määrdub, siis võtke meie klienditoega ühendust telefonil +372 600 0160, Facebooki kaudu või e-posti aadressil info@citybee.ee.
Valitud kaubikule saate järele tulla ainult CityBee kaubikute piirkonda ning reisi saate lõpetada ja auto parkida ükskõik millisesse lubatud CityBee kaubiku parkimispiirkonda. Seega ei pea kaubikut tagastama samasse kohta, kust olete ta võtnud.
Pikaajalisel broneerimisel, reisi lõpetamata, saab kaubiku jätta CityBee rohelistesse parkimistsoonidesse.
Kaubikute tsoone näete rakenduses.